.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 16. ožujka 2017.

Prava žena

Što je prava žena? To je žena koja je opsjednuta zdravom prehranom, sportom, mršavljenjem i pretvaranjem cijele svoje uže i šire obitelji u zdravoždere jer mršavost je rješenje za sve životne probleme. Tu „pravu ženu“ u tome podržavaju časopisi, kojekakvi internetski portali, tv emisije te medicina 21. stoljeća koja sve „liječi“(???) zdravom prehranom.

Kako bi se zvala žena suprotna ovoj pravoj? Kriva? Ili pogrešna? Ili neprava? Ne snalazim se u toj semantici i leksiku, al nema veze. Ta kriva ili pogrešna ili neprava žena je žena koja uživa u ukusnoj, masnoj, kaloričnoj, prženoj, teškoj, zasitnoj hrani krcatoj isključivo bijelim šećerom i bijelim brašnom; dijeta ili zdrava prehrana ili bavljenje sportom nisu joj ni na kraj pameti i nema potrebu biti mršava - takva žena sam ja! I do kraja života želim biti takva! Pa ako sam zato kriva ili pogrešna ili neprava žena - dobro. Ja nemam problem s tim!!! I zato sam zadnjih 16 godina uživala u životu, jela sam sve što volim, na dijetu ili zdravu prehranu nisam ni pomišljala.

Ali, unatrag godinu dana liječnici me „liječe“(???) zdravom prehranom. Ipak, meni nije ni na kraj pameti da postanem prava žena: jedem ja zdravu hranu, ali ona mi se neopisivo gadi. Zato svaki tjedan imam jedan dan kad jedem sve ono što volim i obožavam, a ne smijem jesti: ukusno, kalorično, maaaasno, teško, zasitno... 
Obitelji i rodbini apsolutno ne namećem zdravožderska prehrambena pravila koja ja slijedim 6 dana u tjednu (oni i dalje svaki dan bez izuzetaka uživaju u masnoj, teškoj, zasitnoj, kaloričnoj, ukusnoj hrani krcatoj bijelim brašnom i bijelim šećerom). I ja zaista nemam apsolutno ama baš nikakvu namjeru biti na zdravoj prehrani do kraja života. Kad sam krenula na tu prokletu odurnu zdravu dijetu prehranu, moj plan je bio i ostao: smršaviti iole do te neke težine koju liječnici očekuju da imam i onda kad mi malo sjašu s vrata: vratiti se svojim prehrambenim navikama. Naravno, da ću se onda opet udebljati! Meni je normalno da ću se udebljati ako jedem hranu koju volim. Ja volim: masnu, kaloričnu, prženu, zasitnu, tešku hranu isključivo od bijelog brašna i bijelog šećera,...  i ne mislim je se odreći! Nema straha da ja postanem prava žena.

Dakle, prava žena je ova mršava.

Ja uopće ne želim biti mršava. Zašto ja ne bih izgledala kao ova debela žena??? Ja nemam problem s tim da tako izgledam. A vi koji imate problema s tim: pa vi se slobodno patite na zdravoj prehrani, tko vam brani da jedete splačine? No, meni nije jasno zašto mene liječnici "liječe"(????????????????????????????????????) tom odurnom zdravom prehranom koja mi se gadi. Kad čujem neku ženu da kaže "ja se zdravo hranim jer hoću biti mršava" - pamet mi stane. Ne kužim tu foru s mršavošću, što je to tako super u toj mršavosti da žene žele biti mršave??? Otkud vam to da je mršavost rješenje svih životnih problema??? Ja sam na svom iskustvu zaključila da mršavost ne donosi ni sreću ni zadovoljstvo niti rješava probleme pa jednostavno nikako ne mogu shvatiti što je super u mršavosti.

Slika preuzeta s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar