.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 22. ožujka 2017.

Kad radiš s glupačama...


Nakon završetka radnog vremena uzimala sam jaknu s vješalice (koja se nalazi kod vrata; vrata su bila zatvorena)  i spremala se otići kući. Hodnikom (s druge strane vrata) prolazile se dvije kolegice i čula sam ih kako komentiraju.

Ne, nisam se odmaknula od vrata kako ih ne bih čula. 

Da, ostala sam stajati baš kod vrata i prisluškivala sam ih.

Jedna je rekla: „Ma ona pretjeruje s tom dijetom. Već je preko godinu dana na tome i je, jako je smršavila, al ak stvarno ima zdravstvenih problema, pa ne bu se izliječila samo od takve hrane.“.
Druga je rekla: „Da, stvarno pretjeruje s tim i sama si to nameče, ne može stalno tako živjeti. Meni hrana mora biti ukusna. Ja volim sve ovo i prženo i masno, volim i kolače. Ne bih mogla živjeti ko ona.“.

Znate li kakav je to osjećaj kad držite ruku na kvaki i suzdržavate se da ne izađete na hodnik i ispljuskate i jednu i drugu kolegicu?




Ovu prvu bih nalemala, zato što smatra da ja dobrovoljno pretjerujem s tom dijetom i da sam si ja sama propisala tu zdravu dijetnu prehranu kao liječenje. Pa nisam tako umobolna da si sama to dobrovoljno nametnem!!!


A ovu drugu bih namlatila zato što i ona kaže da sam ja dobrovoljno na tome i kaže da njoj hrana mora biti ukusna i da ne bi mogla živjeti ko ja. A pička ti materina! Tko mene pita jel su meni ove zdrave splačine, koje jedem svaki dan, ukusne? Jel koga ikad bilo briga tijekom više od godinu dana jel ja mogu živjeti tako? Ne, nikoga nije briga. Zdrava hrana ne treba biti ukusna – njezina svrha je da bude zdrava(?), a na fina. Otom-potom jel ta danas popularna, moderna i razvikana zdrava hrana zaista jest zdrava (nije bitno jel zdrava - bitno je da je moderna i popularna i razvikana i trendy... a naravno: ak niste u trendu, onda si trebate prosuti mozak). 
Ja sam od onih nenormalnih ljudi koje nije briga što je u trendu i ne zanimaju me stvari koje su popularne. Ja sam na toj zdravoj prehrani jer me liječnici „liječe“ time(?), a ne zato što želim biti na tome. 
Mislim da sam u zadnjih godinu dana itekako svima dala do znanja koliko se meni zdrava hrana gadi i koliko je odurna te da ja uopće ne želim biti mršava.

Nisam izašla na hodnik. Stajala sam kod vrata dok one nisu otišle dalje i onda sam izašla na hodnik,  njih više nije bilo na hodniku, ušle su u ured, a ja sam otišla kući.

Znam da su se komentari odnosili na mene jer sam ja jedina tamo već više od godinu dana na dijeti i jedina sam „puno“ smršavila, a spomenule su i nešto vezano uz posao pa sam 100 % sigurna da se radi o meni.


Od sveg srca želim dotičnim glupačama da i njih liječnici počnu liječiti zdravom dijetnom prehranom. 


Slike su preuzete s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar