.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 18. siječnja 2017.

Voljena "nezdrava" hrana kao moj lijek

Zadnjih 15ak godina svake zime prehlađena sam po dva puta i to uglavnom prehodam, bez ležanja i obično nemam temperaturu. Nikad se nisam cijepila protiv gripe, zadnji put sam ju imala u osnovnoj školi (prije, oko 21 godinu). I ne, nisam nikad običavala uzimati kojekakva sredstva za imunitet i slična sranja, a nisam se ni zdravo hranila ili konzumirala namirnice za koje se kaže da su divne i krasne te navodno štite od prehlade (a ne vjerujem ni u narodnu/pučku medicinu).




Zadnjih godinu dana (od siječnja 2016.), otkad me liječnici „liječe“(?) zdravom dijetnom prehranom jedem hrpetine (sirovog) povrća i voća. I prije sam  ja jela povrće (16 godina sam bila vegetarijanka!), ali termički obrađeno, pripremljeno na ukusne (kalorične,  masne) načine (zapečeno, s puuuuuuuuuuuno masnog sira, bešamel umakom,...). Voće sam jela u kolačima (volim voćne kolače!), ali nisam običavala to konzumirati sirovo. Sad uslijed te odurne zdrave prehrane kojom me navodno liječe, pijem i tzv. smutije – to su sokići od izmiksanog voća i povrća; meni se to gadi i ne volim ih. Ne pijem ih baš svaki dan, ali prisilim se 4-5 tjedno to progutati. Trpam u te sokiće svašta: od sirove cikle i špinata do jabuka, naranči, ananasa, kakaa – al to je sve jedno gore od drugog. Naravno, da ja dodajem nekakvo sladilo u to! Vidim po zdravožderskim blogovim teorije tipa "voćeko je dovoljno slatko pa ne treba dodavati sladilo u smuti"; ajme, meni mozak stane kad to pročitam, uz dodatak sladila smuti je oduran, al bez sladila je preoduran.

I da, tim sokićima dodajem sva ona zdrava sranja koja se danas reklamiraju kao zdrava: đumbir, kurkuma, cejlonski cimet… Đumbir sam i prije koristila u kuhanju, ali nisam ga stavljala u sve. Sad ga stavljam i u te sokiće i u kojekakva jela – i na kraju sve ima okus po đumbiru; ajme užasa. Kurkumu nisam nikad obožavala, povremeno bih ju stavila u neko jelo, ali meni je ona pregorka. I sad mi pokvari sve u što ju stavim (kao da zdrava hrana nije dovoljno odurna i bez nje). Cejlonski cimet mi se ne sviđa; smeta mi što svemu pokvari okus. Osim što se tvrdi da su te stvari poput đumbira, kurkume, cimeta,… općenito zdrave, redovito se tvrdi kako oni poboljšavaju imunitet, štite od prehlade, itd., itd., itd. Koliko sam ja tog sveg „zdravog“ u prošlih godinu dana pojela i popila – ja se više nikad u životu ne bih smjela  prehladiti. Moš´ mislit.
Gle čuda! Prije par tjedana uhvatila me prehlada. Nos začepljen, ne mogu disati, cijedi mi se u grlo, ali nisam imala temperaturu. Da sam popušila one fore: zdrava prehrana liječi sve i štiti od svega, vjerojatno bih se iznenadila što sam prehlađena, ali budući da nisam ni glupa ni naivna i apsolutno ne vjerujem da zdrava prehrana liječi – uopće me nije iznenadilo što sam se prehladila.

I takva prehlađena, nastavila sam s tom zdravom prehranom i sokićima od sirove cikle i špinata… i kurkumom i đumbirom i cimetom, čajem i limunom (i kojekakvim agrumima)… Inhalirala sam se 2-3 puta svaki dan… Najprije sam oko tjedan dana nastojala prehodati tu prehladu tj. išla sam na posao i sl., osjećala sam se užasno. Nakon toga sam sljedećih 5 dana preležala – i bilo mi je malo lakše disati, ali još uvijek mi nije bilo dobro. Tada sam se odvukla doktoru. To je velika stvar, kad ja idem doktoru zbog prehlade – inače ju kompletno prehodam, ali kako mi sad nije baš bilo bolje ni nakon 5 dana ležanja, nisam znala što bih. Nisam imala temperaturu i što mi je doktorica rekla: čaj, med, limun…
Ajmeeeeeee. Koga je ikad čaj, med, limun izliječio. Ali propisala mi je neke tablete za (upaljene) sinuse. I opet sam ja nastavila s ležanjem kod kuće, sa zdravom dijetnom prehranom i sokićima i kurkumom i đumbirom i cimetom i čajem i limunom (i kojekakvim agrumima)… inhalirala se i uzimala te tablete. Za 5 dana popila sam sve tablete i meni nije bilo ništa bolje. I što, da opet idem doktorici? Odlučila sam da neću, neda mi se čekati tamo satima da dođem na red. 
Nisam znala što bih, odlučila sam doma čekati još par dana da vidim što će biti s tom mojom prehladom...

Budući da sam se užasno osjećala, donijela sam odluku da ću udovoljiti sama sebi: na par dana zaboravit ću zdravu prehranu! Pisala sam da sam tijekom blagdana gladovala na zdravoj hrani (iako sam imala ona svoja 2 dana tijekom 2 tjedna kad jedem sve), ali sad sam odlučila da ću si priuštiti sve ono što mi fali i za čime žudim. Ako se užasno osjećam zbog prehlade, nema razloga da se još užasno osjećam i jedući zdravu hranu koju ne volim i koja mi se gadi. I tako sam ja punih 6 dana(!) – uživala u ukusnoj, tzv. nezdravoj, masnoj, teškoj, kaloričnoj, zasitnoj hrani… isključivo od bijelog brašna i bijelog šećera!  




Fakat je bilo dobro! Zakon! Jela sam sve ono što mi liječnici brane: kreeemaste kolače s tonom bijelog šećera (npr. šampite, punč-kolač, majmunski kolač, ledene kocke - ali ne ravno iz hladnjaka, smetalo mi je za grlo)za ručak sam pojela par šnita kruha isključivo od bijelog brašna(!) uz pommes frites(!) i majonezu, tone čipsa od krumpira (kupovnog, maaasnog), kojekakve maaaasne složence od krumpira i maaaaaasnog sira, preeeeeeeefini marshmallow, čokoladne napolitanke, masni topljeni sir namazan na kruh isključivo od bijelog brašna,...!!! Nakon 3-4 dana jedenja te tzv. nezdrave hrane koju volim - i prehlada se polako povlačila, a 6. dana mi je bilo super, više nije bilo ni traga prehladi. Tijekom tih 6 dana smuti nisam ni vidjela, a kamo li pila pa nisam konzumirala ni đumbir ni kurkumu, ni cimet ni agrume, ni med,..., nisam jela niti sirovo voće ili povrće. To je bio život!!! Odmarala sam se od sve one odurne zdrave hrane koju sam jela od siječnja 2016. (al prekratak mi je bio taj odmor!)

Ne tvrdim da sam izliječila prehladu jedenjem tzv. nezdrave hrane. No, činjenica je da godina dana jedenja zdrave hrane i smutiji od sirovog voća i povrća (đumbira, kurkume,…)  nisu spriječili nastanak prehlade. A dok sam tijekom te prehlade jela zdravu hranu  -  nisam imala dojam da mi je bolje.




Dakle, zdrava hrana ne sprečava prehladu niti ju liječi – to sam zaključila na temelju vlastitog iskustva.

Kao što sam već napisala, prijašnjih godina, dok sam živjela na tzv. nezdravoj prehrani, debljala se itd., ja sam svake zime prehodala jednu-dvije prehlade i nikad nijedna moja prehlada nije trajala tako dugo kao ova (koju sam pokupila nakon godinu dana života na zdravoj prehrani!) i koju sam morala preležati te zbog koje sam čak išla doktoru.




I ne, apsolutno nemam grižnju savjesti što sam 6 dana jela sve ono što mi je zabranjeno. Pa već godinu dana me liječe tom zdravom odurnom prehranom kakvu ne volim, imam pravo par dana jesti ono što volim. Nije to prvi put da sam ja sebi priuštila par dana tzv. nezdrave prehrane, pisala sam već o tome. Neće mene nitko spriječiti da jedem ono što volim! I udebljala sam se. I dobro. Ja nemam problem s tim jer ionako ne želim biti mršava. Znam da će liječnici imati problem s tim kad dođem na kontrolu, al tko ih jebe.

Sve slike preuzete su s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar