.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 11. svibnja 2016.

Znači, ima se… (pošast u obliku trgovina zdrave hrane)

Kad je 2003. godine otvorena prva bio & bio trgovina u Zg., sjećam se da sam baš ciljano otišla vidjeti o čemu se radi: i brže bolje sam izjurila iz dućana kad sam vidjela cijene (nisam ništa kupila!). Mislila sam si: ovo će propasti za 6 mjeseci, tko bi tu mogao kupovati??? Danas je naravno svima jasno u kolikoj mjeri  nisam bila u pravu! Očito postoje hrpetine ljudi koji kupuju u takvim trgovinama jer ne samo da se bio & bio razgranao na sve strane nego su tijekom zadnjih godina iznikli i Garden i Green i tko zna kako se još zovu…


Najfascinantnija mi je Maksimirska cesta na koju se nastavlja Vlaška ulica (u Zg.). Na tom potezu je raj za zdravoždere. U Maksimirskoj su Green i Garden praktički jedan do drugog. Kad sam prvi put to vidjela, opet sam mislila: propast će bar jedan, ako ne i oba. Al´ figu! Valjda se ima novaca(?) i obje trgovine posluju. Par metara dalje od njih, na istoj strani ulice, iznikao je nekakav Zdravi… ne znam točno kako se zove, ali ima riječ zdravo u nazivu. Zatim, na Kvatriću je bio & bio. Čula sam da i u Heinzelovoj ima nekakav zdravi dućan, al´ nisam već dugo prolazila tom ulicom pa nisam vidjela na svoje oči. Par metara nakon Kvatrića je Eko Sever, pa onda nekakav Juicebox, koji metar dalje je Bio Marica i tako redom… Sva sila dućana s tom tzv. zdravom hranom. Ovih nekoliko trgovina koje sam spomenula, to je tek par kapi u moru takvih dućana po Zg. Naravno da je bilo takvih dučančića i prije, al´ koliko ih danas ima!


Pogrešno procjenjujem situaciju: ja mislim da ni drugi nemaju novaca kao što ih ja nemam, ali nisam u pravu.  Očito je: ima se…  Stvarno mi nije jasno otkud ljudima novci da kupuju u takvim dućanima.



Znam da će se sad neki preseravati s onom frazom: zdravlje nema cijene. Za nas koji nemamo novaca u novčaniku, zdravlje ima cijenu, mi si ne možemo priuštiti da kupujemo u takvim dućanima. Čak i da kupim na karticu, jednom bih to morala platiti. A otkud??? Čime???



Ok, uvijek ima ljudi koji imaju novaca, al´ da ih ima baš tooooooooooooooooooliko da sve te silne trgovine tzv. zdravom hranom opstaju – to mi je neshvatljivo.
Al´ dobro, ti koji imaju novaca kupuju te stvari kao što su: chia sjemenke, acai bobice (il´ kak´ god se to zove), spirulina, maca, goji bobice,… To je tzv. superhrana. Joooooooooooooooooooooooj pardoooooooooooooooooooooooooooooon, nije pristojno upotrebljavati hrvatske riječi za to, to je superfoods!

Kako god to zvali, meni je svejedno, za mene je to jednostavno samo:  skupo sranje. 
Možda ste gledali epizodu Teorije velikog praska u kojoj Penny i Sheldon idu u trgovinu. Penny hoće kupiti vitamine, a Sheldon uzdahne na svoj specifični način kad ju vidi da prekapa po polici s vitaminima. I bla, bla, bla… kaže joj da ona zapravo kupuje sastojke za skupu mokraću. Tako je i ovaj superfoods: pregršt sastojaka za skupu stolicu/mokraću. 


Sve slike preuzete su s intermeta.

Nema komentara:

Objavi komentar