.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 11. listopada 2023.

Opet.

Ja ne mogu vjerovati.

Pisala sam već da sam, kad sam nekih tjedan dana bila na LCHF dijeti, dobila proljev i pisala sam već o tome kako mi se to dogodilo u gradu pa sam tako posrana hodala okolo.

Prije nego što nastavim: i dalje vrijedi ona stara - kome se ne sviđa što pišem, neka ne čita. 

Sad mi se to dogodilo i na zdravoj dijetnoj prehrani i bilo je gore nego onda na LCHF-u. Naravno da sam već imala proljev na zdravoj hrani, ali nekako sam uvijek bila kod kuće, pa to nije bio takav problem i nikad nije bilo tako strašno, tj. nije bila tolika količina. Danas nisam bila kod kuće, bila sam u gradu, a nigdje nekakvog kafića ili nečega sa zahodom. Hodam ja ulicom i odjednom to samo počne teći iz mene i slijevati mi se niz noge, skoro do tenisica, nogavice su mi se zalijepile za noge, to je praktički bila sama tekućina. Ajme. Stala sam doslovno nasred ulice, tj. nasred pločnika, i razmišljam što da radim, nisam jednostavno znala što bih, kud bih krenula. Suze su mi krenule od jada.

Otišla sam na autobusnu stanicu i čekala autobus da odem kući. Ovaj put je proljev zaista bio količinski jak i stvarno je smrdilo, nije bilo malo kao na LCHF-u, onda je bila malecka žuta mrlja na hlačama i to je bilo to, još sam cijelo popodne provela u gradu i ja uopće nisam ni u jednom trenutku primijetila da smrdi! A sad, ajme, kako je smrdilo!

Nevjerojatno mi je da proljev, od zdrave hrane koju svi smatraju fantastičnom, tako jako smrdi. Dobro, ja sad ne mogu usporediti kako smrdi proljev od nezdrave prehrane jer dok sam se nezdravo hranila NIKAD nisam imala TAKAV jak proljev!!! Mogu doslovno na prste jedne ruke nabrojati koliko puta sam imala proljev dok sam se nezdravo hranila (dok sam imala viroze i sl.). Ali, nijednom to nije bio takav proljev kao sad, odnosno, tako tekuć i nijednom nije tako smrdjelo! Ja si u svojoj mašti zamišljam da bi proljev uslijed jedenja nezdravo hrane gadno smrdio. Ali, kako je ovo, od zdrave hrane, smrdjelo! Ajme!

Stvarno moram sad ovdje naglasiti da nisam imala problema s proljevom ili s probavom itd. dok sam bila na nezdravoj hrani. A na ovim zdravim prehranama – ajme, to samo teče iz mene, kao što sam rekla, to se već događalo, ali do sad se (srećom) to uvijek dogodilo dok sam bila kod kuće! Meni nikako nije jasno kako zdravožderi mogu biti na toj zdravoj hrani. Meni je to prestrašno. Em sam jadna, em sam živčana jer sam gladna i onda još dobijem takav tekući, smrdljivi proljev!

Nisam sjela u busu, nisam se usudila, da se to sve još više ne zalijepi. Neka ženska u busu koja je stajala do mene  šnjofala je po sebi i po svojoj jakni, ogledavala je svoje cipele, mene je bilo tako sram. Jedna druga ženska, koja je sjedila nedaleko od mene, stavila si je jaknu preko nosa. A gužva na cesti, nikako da stignemo do autobusne stanice na kojoj silazim… Ajme, kako je mene bilo sram!

Mislila sam da je sreća što sam imala crne hlače i dugu crnu majicu, ali kad sam došla doma, vidjela sam da su na majci u visini stražnjice smeđe mrlje. Ajme.

Kako je mene sram! Pa jesu li svi u busu vidjeli te mrlje???

Ajme.

Sram me sutra ići na bus.

Trljala sam se pola sata pod tušem da isperem taj smrad. Spužvu za kupanje kojom sam se prala, bacila sam, ajme kako mi se gadila. A što sam trebala, dezinficirati ju i dalje upotrebljavati??? Nema tog alkohola ili dezinficijensa!

A koliko sam vremena izgubila!

Prvo dok sam namakala i najprije na ruke oprala ukakanu odjeću i onda kantu u kojoj sam to prala...

Pa dok sam onda oprala kadu...

Pa dok se onda to pralo u perilici...

Najbolja je stvar što ta odjeća meni i dalje smrdi. Moram to još jednom oprati!

I svo to sranje samo zbog toga jer me liječnici liječe dijetom i ne daju mi lijekove. Već sam napisala, ne znam koliko puta, da ja ne želim mršava. Sama si sigurno ne bih nametnula tu zdravu prehranu i ovako se mrcvarila.

Dok sam jela nezdravu hranu, nikad se nisam tako osramotila, jer kao što sam rekla: na nezdravoj hrani nikad nisam imala takav proljev. 

Može li mi netko od zdravoždera koji se kurče s tim da je zdrava hrana presuperdivna i presuperkrasna, objasniti što se to vama toliko sviđa u tome da vam se nasred ceste počne proljev slijevati niz noge? Ili što, vi date otkaz da bi bili doma (nezaposleni), dok ste na zdravoj hrani? A što, svi ste bogati, pa ne morate raditi nego ste doma na zdravoj prehrani??? Ja ne mogu dati otkaz i sjediti doma dok sam na zdravoj prehrani.

U redu, znam već, problem je u meni. Sad si zdravožderi, kad ovo čitaju, misle „Pa što ona cendra, oko tog proljeva, meni je to sve normalno, mora se organizam priviknuti na zdravu hranu“.

Blago vama, kad je vama to normalno, meni to nije normalno.

A j... mene glupu u pi... mater..., ali ja ne mogu shvatiti kakve vi to divote i krasote vidite u toj prokletoj zdravoj hrani??? Patim se već skoro 8 godina jedući sva ta gadna, ogavna, usrana zdrava sranja koja mi se gade. Ja nikako da doživim sve te jeb... divote i krasote. Jel to kad ti se proljev slijeva niz noge nasred ulice, jel to jedna od tih divota i krasota?

Mene se to uopće nije svidjelo. Ne znam što sa mnom nije u redu, zašto se meni to nije dopalo. Znam da su neki od vas zakletih zdravoždera, kad su se prvi put tako ukakali, bili euforični od divote i krasote i zaključili: "Ajme, kak dobro, želim biti na zdravoj hrani, onda ću se češće moći tako ukakati u gaće na cesti."

J... vas glupe.

Nadalje, zanima me što vi zdravožderi napravite, kad se uslijed jedenja zdrave hrane pokakate u gaće nasred ulice? Pretpostavljam da će sad neki reći da oni u autu imaju rezervnu odjeću… ili da se odvezu kući kad im se tako nešto dogodi.

Hmmm.

Znači jedan od preduvjeta za zdravu prehranu je: imati auto. Ja nemam novaca da si kupim auto.


Nema komentara:

Objavi komentar