.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 20. listopada 2023.

(Ne)pisana pravila za rezanje kolača???

 


Ovako je moja mama narezala kolače da ih posluži gostima.

Znam da sad većina ne može doći k sebi od užasa.

Neki su pali u nesvijest.

Neki su prilikom padanja u nesvijest udarili glavom o stol ili tipkovnicu… Nadam se da nitko nije iskrvario uslijed posjekotine koju je zadobio pri udaru glavom.

A meni nije jasno, zašto nekome(?) smeta što je kolač tako narezan, u mojoj obitelji je takvo rezanje kolača normalno. 

Znam da food blogerice jako pate za tim rezanjem kolača, one to premjeravaju ravnalima(!), navlače nekakve špage(!), ražu to kojekakvim skalpelima(!), a one bogate čak kupuju neke označivače za rezanje kolače (taj kurac košta par stotina kuna!)…

A meni fakat nikako nije jasno zašto nekome smeta, ako kolač nije pedantno narezan.

Koliko god mi nije jasno, najbolje je ne pitati zašto.

Prilažem ovdje screen shot s jednog bloga, gdje se netko tko ima mozga, usudio u komentaru pitati zašto kolač mora biti pedantno narezan.

Kao što vidite, ta osoba nije dobila odgovor na svoje pitanje, nego nekakav čudni blogeričin komentar. Blogerica je odgovorila, citiram: “Kad budeš našla pravi uzrok svog nezadovoljstva, razumećeš sve. Pozdrav,...“

Ne znam jel ta osoba koja je postavila pitanje, razumjela taj "odgovor" koji je dobila. Ja nisam.

Kao što sam rekla, ja ne znam zašto ljudi tako kompliciraju oko rezanja kolača, ali ni ovaj blogeričin odgovor mi nije razjasnio zašto je nekima to rezanje kolača tako bitno.

Probat ću slijediti ovu "uputu" koju je blogerica napisala komentatoru koji je postavio pitanje.

Dakle, ako netko ne razumije zašto se kolači moraju(!) pedantno rezati, treba  naći pravi uzrok svog „nezadovoljstva“. U mom slučaju, ja to zapravo ne bih nazvala nezadovoljstvo, nego čuđenje ili nerazumijevanje, ali dobro; dakle, uzrok mog „nezadovoljstva“ je to što ne razumijem zašto ljudi tako pate za pedantno narezanim kolačima. Zašto bi kolač morao biti pedantno narezan??? Gdje to piše???

Ok, ja sam sad znači našla pravi uzrok svog „nezadovoljstva“ (iliti čuđenja/nerazumijevanja). I ja bih sad trebala, kao što ta blogerica kaže: „sve razumjeti“.

A jebo mene glupu, ja i dalje ne razumijem zašto kolači moraju biti pedantno narezani.


Nema komentara:

Objavi komentar