.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 5. veljače 2021.

"Fali joj slatko" 2

Pisala sam o šesto/sedmogodišnjoj klinki koju su liječnici stavili na dijetu pa ne smije jesti slatkiše, nego npr. pojede 3 šnite kruha s Margom i pekmezom za večeru i 5 šnita kruha s Mragom i pekmezom za doručak „jer joj fali slatko“.

Kao što sam napisala u prethodnom tekstu, ako mislite da izmišljam: baš me briga.

Klinka sad ima 7 ili 8 godina, ide u drugi razred. I dalje ima problema s probavom i želucem. Bila je na toj nekoj dijeti „bez slatkiša“, ali su opet hodali po hitnoj… (meni laiku, čini se da natrpavanje kruhom, Margom i pekmezom ima veze s tim posjetima hitnoj, ali ja nisam doktor pa se neću praviti pametna).

Klinka bi sad opet trebala biti na dijeti.

Pritom se nameće pitanje: Što su slatkiši? Nisam ja raspravljala s njezinom mamom o tome, niti s kim drugim, jer nisam doktor, ali fakat me to zanima. 

Dakle, u prošlom tekstu, na primjeru te klinke ispalo je da „pekmez nije slatkiši“. Ja se s tim ne slažem, ali dobro, njezina mama i baka nju hrane s 3-5 šnita kruha s pekmezom i Margom jer ne smije jesti slatkiše(!).

Što onda jesu slatkiši? Ja smatram da su slatkiši: žvakaće gume, kojekakvi bomboni i čokolade. I njezina mama se s tim slaže i rekla je da joj to ne daju.

Što je s keksima? Neki će reći da su to slatkiši. Drugi će to utrpati u nekakve slastice ili čak kolače. 

A što je onda s kolačima i tortama? Ako klinka ne smije jesti slatkiše, smije li jesti kolače i torte? 

To nisam pitala njezinu mamu, ne znam jel joj dozvole jesti kekse, kolače  torte.

A što je sa sladoledom? Ni to nisam pitala njezinu mamu. Sad je ionako zima, pa obično se sad sladoled ne jede (toliko), ali baš me zanima daju li joj i to.

Što je s čipsom, smokijem i sličnim grickalicama? Naravno, to nisu slatkiši. Smije li ova klinka to jesti? Po definiciji njezine mame: da, smije, i to baš zato jer to nisu slatkiši(!). 

Hmmm.

Dakle, klinka ne smije jesti slatkiše, u što, po definiciji njezinih roditelja, spadaju: bomboni, žvakače i čokolade. 

Slaniše, tj. čips, smoki i slične grickalice smije jesti jer, kako njezina mama kaže: to nisu slatkiši.

Za kekse, kolače, torte i sladoled - ne znam jel joj to daju.

I kao što sam već pisala: smije se natrpavati kruhom, Margom i pekmezom. 

Zanimljiva dijeta.

I onda se njezini roditelji čude kad ona ima problema sa želucem i probavom. Na znam jesu li doktorima, na hitnoj itd. rekli istinu o tome što oni sve dozvoljavaju klinki jesti.


Nema komentara:

Objavi komentar