.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 11. veljače 2021.

Život nije pošten

Kad nisam na dijeti, volim raditi dizano tijesto, pogotovo slano. Volim npr. napraviti kiflice, radim ih od pola kile brašna (to je obično pola mjere), i nas troje ili četvero jede to po 2-3 dana.

I onda čujem od rođakinje da ona zamijesi tijesto od 1 kile bijelog pšeničnog brašna i njih četvero to pojede u jedno popodne: i to 2 odraslih i 2 djece (jedno dijete ima manje od 5 godina, a drugo manje od 10 godina). A svi su mršavi! I ne jedu oni to kao ručak ili večeru, neeeeeeeeeee. Te kiflice su za grickanje između ručka i večere. A za ručak i večeru tu je i pohano i prženo i masno i pommes frites i još uz to sve jedu i bijeli kruh...

WTF?

Zašto njih četvero smije pojesti kilu brašna u jedno popodne? I još imaju ručak i večeru neovisno o tim kiflicama. Zašto oni nisu debeli? Ja to ne razumijem.

A kako ta djeca to trpaju u sebe, oni uopće ne žvaču! I nikome ništa.

A da neko debelo dijete jede te kiflice kao što ih jedu ovi mršavi, odmah bi svi komentirali kako su roditelji neodgovorni, daju djetetu da to jede, ne paze na prehranu. A zašto roditelji mršave djece ne moraju paziti na njihovu prehranu??? A joj da, zato što su djeca mršava.

Ja od srca želim svoj mršavoj djeci koja se hrane nezdravo da se razbole i da se moraju početi zdravo hraniti. 

Znam da će sad većina onih koji ovo čitaju reći da nisam normalna. A zašto? Pa ja samo želim dječici da se zdravo hrane, neovisno o tome koji su moji razlozi (razlog je, ako niste skužili, to što sam ja ljubomorna jer oni smiju jesti sve što hoće). Non stop se čuje sa svih strana kako je zdrava hrana super, nek onda i ta dječica uživaju u toj zdravoj hrani. Zašto da oni trpaju u sebe samo ono što se njima sviđa??? Neka jedu i zdravu hranu koja im se ne sviđa. Ako je zdrava hrana dobra za mene (tako mi svi govore), onda je dobra i za njih.  



Nema komentara:

Objavi komentar