.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 30. siječnja 2021.

Dajmo da sjede 5


Pisala sam već masu puta kako mi nisu jasne "stajaće babe sa sjedećim vrećicama"

Ali ovo, što sam jučer vidjela… ajme, ovo je verzija za 21. stoljeće, to još nisam vidjela. Čovac spustio vrećice na klupu na stanici, parkirao psa (velikog ko tele) ravno pred klupu, izvadio džepni nož i rezao salamu, malo sebi, malo psu.

Nemam ja ništa protiv što on hrani psa, ali baš na stanici, pored klupe! Ja bih, dok čekam bus, tramvaj ili vlak htjela sjesti. Ali ne, ne mogu. Nemam kamo.

A zašto taj pas nema brnjicu?

Naravno da nisam ništa rekla tom čovcu, još me zakolje s tim džepnim nožem ili nahuška psa na mene. 


 




Malo nakon toga, na sljedećoj stanici gdje sam presjedala na bus, evo: „stajaća baba sa sjedećim vrećicama“. 

Ok, ovdje još barem ima mjesta da ja sjednem. Ali, ajmeeeeeeeeeeeeeeee. Nikad neće moći razumjeti zašto njezine vrećice sjede, a ona stoji. Znam da sam ja retardirana, jer takva retardirana kao što jesam, ja bih sjela, a vrećice stavila na pod!!! Ali, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, to je danas nenormalno, vrećice moraju sjediti!!!

 

Slike su moje. 


Nema komentara:

Objavi komentar