.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 12. listopada 2017.

Nestručni zdravožderski savjeti


Jako mi idu na živce zdravožderke koje počnu pisati blog na temu zdravožderstva i počnu dijeliti savjete(!) ljudima, a pojma nemaju o tome o čemu pričaju/pišu. Točno je da je to njezin blog pa ona može pisati što hoće, ai meni je blesavo kad piše neistine. Jel ona namjerno laže ili ne zna da laže?

Čitala sam prošle godine kako ga jedna zdravožderska blogerica tvrdi na svom blogu: kad smršaviš, onda ti se želudac smanji(?) – pa ćeš trebati manje hrane da budeš sit.

WTF???
Ja sam od siječnja 2016. gladujući na toj zdravoj prehrani kojom me liječnici liječe(???), smršavila 40ak kila. Pisala sam više puta da svaki tjedan imam jedna dan kad jedem tzv. nezdravu hranu koju ne smijem jesti, u nekoliko navrata, taj 1 dan pretvorio se u 3 ili 5 ili tjedan dana za redom (pisala sam o tome). Ove godine sam skoro 2 mjeseca bila na godišnjem odmoru  od jedenja zdrave hrane i jela sam samo nezdravu hranu i u tom razdoblju sam se udebljala – ja nemam problem s tim.

Dakle, da ne bi ispalo da se hvalim da sam smršavila 40 kila, jer u drugoj rečenici kažem da sam se udebljala tijekom 2 mjeseca uživanja u hrani, zaokružimo da sam smršavila 35 kila. I sad po logici te cijenjene nestručne blogerice-zdravožderke moj želudac se smanjio i ja sad ne mogu jesti onoliku količinu hrane koju sam mogla pojesti prije siječnja 2016. dok nisam bila na dijeti i kad sam imala 114 kila. Ma dajte, molim vas! Otkud vama to???

Ja najnormalnije mogu pojesti onoliku količinu hrane kakvu sam mogla pojesti kad sam imala 114 kila. Možda bi ta blogerica trebala mom želucu poslati službeni dopis da je on sada manji i da u njega više ne stane onoliko hrane, koliko je prije stalo(?). Ja najnormalnije pojedem veliku pizzu (pisala sam o tome) ili 6 onih velikih lijepih kremastih kolača (kupljenih u slastičarni). I nakon što to pojedem niti mi je muka niti mi je zlo, niti mi se bljuje, niti mi je slabo, niti mi se spava, niti mi se povraća,…  
Ne razumijem otkud tim zdravožderkama te gluposti o smanjenju želuca, tj. o jedenju manje količine hrane. Ako njezin želudac tako reagira(?), ok, ali ona ne može tvrditi da će se i drugima želudac smanjiti i da će im trebati manje hrane.

Ako ima još onih koji se iščuđavaju nad mojom tvrdnjom da ja nakon što sam smršavila 35 kg mogu pojesti istu količinu hranu koju sam pojela kad sam imala 114 kg - što je tu vama zapravo čudno i neshvatljivo? Svi imamo barem jednu poznanicu, prijateljicu, rođakinju, susjedu, kumu,… koja non stop nešto jede i to ne nešto zdravo, ona cijele dane žvače čips, napolitanke, čokoladice, za ručak i večeru jede pizze, hamburgere, stalno nešto pohano, prženo  itd. – a stalno je mršava. Na bavi se ona sportom i nije utegnuta, nema ravan trbuh, ima i strije i celulit, ali ona je fakat jednostavno vječito mršava. Osim što se pitate, kako ona uspije biti tako mršava uz sve to što jede, jeste li se kad zapitali kamo njoj stane sve to što pojede? Njoj to sve stane u njezin mali(?) želudac (nema  ona ogromnu trbušinu s ogromnim želucem). Čak i ako se moj želudac jest smanjio(?) uslijed dijete - meni u njega i dalje stane onoliko koliko je stalo kad sam imala 114 kg; na jednak način kao što stane i ovoj mršavici, uz tu razliku da se ja debljam kad uživam u ukusnoj hrani kakvu volim, a ova spomenuta mršavica je vječito mršava.

Dakle, ta teorija spomenute blogerice-zdravožderke ne drži vodu.


Ima još jedna teorija slična ovoj spomenutoj. Čitala sam nedavno, opet na blogu jedne nestručne blogerice-zdravožderke savjet nekoj čitateljici u kojem blogerica tvrdi: kad počneš jesti zdravu i kvalitetnu hranu, od takve ćeš hrane prije osjetiti sitost, nego od nezdrave hrane pa ćeš i količinski manje jesti. Ajme. Je li ona razmislila prje nego je to napisala?

WTF??? 
Ja se patim na toj zdravoj hrani od siječnja 2016. – tih 18ak mjeseci stalno sam gladna, nikad sita. Ja se od te zdrave i kvalitetne hrane nikad nisam uspjela najesti do sita. I opet vrijedi ono: ako je ta blogerica to doživjela na sebi (da je brže sita od manje količine zdrave hrane, nego što bi bila od nezdrave) – ok, to valjda vrijedi(?) za nju, ali ne može tvrditi da će se i drugi tako osjećati.


Ja ovdje na blogu nikome ne dijelim savjete i definitivno nisam kompetentna za to, pogotovo kad se radi o zdravoj prehrani. Ja pišem o tome kako me liječnici maltretiraju i mrcvare zdravom prehranom, kako patim i kako živim zbog toga.


Nema komentara:

Objavi komentar