.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 25. listopada 2017.

Grickalice


Pun mi je kufer zdrave hrane. U zadnje vrijeme fale mi grickalice: i to fini prženi čips od krumpira (ne ono sranje od kelja iz pećnice) i fini masni krekeri  (a ne oni neki dijetni sa smanjenom masnoćom i sličnim pizdarijama). A najviše podivljam kad mi netko kaže da umjesto spomenutih finih stvari, jedem orašaste plodove i sjemenke: ja to ne volim nikad, nikako i ni u čemu. I zato ja to ne jedem. 

Pisala sam da  sam voljela peći i jesti kolače, uživala sam u tome: ali ja u svoje kolače – orahe, lješnjake, bademe… stavljala nisam!  Ako sam radila kolač/tortu po narudžbi, onda sam, naravno, stavila što god je tko htio (ako netko želi nagrditi kolač orasima, lješnjacima…, ja mu to stavim unutra). Ali ja fakat ne mogu smisliti ni lješnjake, ni bademe, ni orahe, ni brazilske orahe, ni indijske oraščiće, ni pekanske orahe (koliko ima tih jebenih vrsta oraha?)…

Sjemenke suncokreta, sezama i sl. su ok – ali samo kad su posipane po pecivu od isključivo bijelog pšeničnog brašna! A što, da ih sad zobljem same? Pa nisam ptica.





Slika preuzeta s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar