.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 25. rujna 2016.

Pojest ću sve kolačiće

i postat ću debela!


Ok, ja ne trebam postati debela, ja već jesam debela. Al´ odlučila sam da par (tje)dana neću biti na toj zdravoj, dijetnoj prehrani na kojoj me liječnici drže od siječnja ove (2016.) godine. Već mjesecima pišem kako je meni zdrava hrana odurna i kako  mi se gadi i kako se svaki dan patim jedući ta odurna, prokleta, zdrava sranja koja mi se gade! Pisala sam već i kako apsolutno ne osjećam potrebu da budem mršava. Ovo pišem u svakom (drugom) postu, pa evo i opet ću: zadnji put bila sam na dijeti prije 16 godina i kad sam smršavila moj život nije bio ništa ni bolji ni ljepši – iako svi tvrde da kad smršaviš onda ti je sve divno i krasno i „sve ti se posloži u životu“(!). Meni se ništa u životu nije posložilo“ i shvatila sam da nisam ništa sretnija kad sam mršavija. Poučena vlastitim iskustvom, zaključila sam da nemam apsolutno nikakvu namjeru ikad više ići na dijetu.  U sljedećih 16 godina udebljala sam se preko 50 kg i tijekom tih 16 godina o dijeti nisam ni razmišljala. Prihvatila sam sebe takvu kakva jesam.



A što se tiče one medicinske demagogije da zdrava prehrana sve liječi – takva sranja ne uspijevam popušiti. Da rezimiram: od siječnja me liječnici „liječe“, ali ne daju mi lijekove nego me drže na zdravoj prehrani jer se u 21. stoljeću sve liječi zdravom prehranom(!). I rekli su mi da trebam smršaviti i onda održavati tu težinu, ni više ni manje, nego do kraja života(!). A najbolja je stvar što tvrde da meni zapravo nije ništa (ozbiljno) pa me zato niti ne liječe ničim drugim nego zdravom prehranom! A kao što sam već pisala: ja apsolutno nisam osjetila poboljšanje u životu tijekom  ovih 8 mjeseci otkad sam na toj prokletoj zdravoj prehrani.

Kad kažem da se meni zdrava hrana gadi i da je jednostavno odurna – imam dojam da ne uspijevam izraziti koliko se meni ta hrana zapravo ne sviđa. Ovo „gadi“ i „odurna“ nisu dovoljno snažne riječi kojima bih opisala što ja mislim o zdravoj prehrani. 

Nisam ja nikad imala u planu prihvatiti taj njihov „plan“ i do kraja života gladovati na toj odurnoj zdravoj hrani. Naručuju me na kontrolu oko svakih 6 mjeseci, a prije svake kontrole moram obaviti hrpu pretraga: a fakat mi i treba par mjeseci da uopće obavim te sve pretrage! Ja sam i do sada svaki tjedan(!) imala dan kada sam jela nešto što ne smijem. Ali moj dugoročni plan nije uključivao samo jedan jedni dan tzv. nezdrave prehrane tjedno! Moj plan je bio: doći iole blizu te neke težine koju oni očekuju pa onda par (tje)dana uživati u ukusnoj tzv. nezdravoj hrani koju volim, a onda opet par dana (nažalost!) jesti to sranje od zdrave prehrane. Daleko sam ja još od te neke težine koju oni očekuju da imam: smršavila sam preko 20 kila, a oni očekuju da smršavim još toliko. Meni treba još preko godinu dana da toliko smršavim!


Nemam apsolutno ama baš nikakvu namjeru čekati još godinu dana da u prehranu uvedem dane/tjedne posvećene hrani koju obožavam! Želim sada jesti svu onu ukusnu (tzv. nezdravu) hranu koju volim! I want it all, and I want it now. I jedem ju i jest ću je. Sljedećih dana jest ću sve ono čega sam se odricala proteklih mjeseci! Već sam počela s provođenjem tog plana! Naravno da ću se udebljati! Ali ova ukusna, tzv. nezdrava hrana koju zadnjih dana jedem, vrijedi svake dobivene kile!!! Ovo je život.








Sve fotografije preuzete su s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar