.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 14. rujna 2016.

Neka svi pate na zdravoj prehrani!

Nikad nisam shvaćala zašto sam baš ja pokupila loše gene. U mojoj cijeloj (široj) obitelji i s mamine i s tatine strane uvijek se „dobro“ jelo. „Dobro“ znači: masno, kalorično, prženo,  slano, slatko, teško, zasitno, hrana od bijelog brašna i bijelog šećera (apsolutno lišena namirnica poput ribe ili maslinovog ulja,…). Ja sam uvijek sam bila debela, ali hrpa mojih rođakinja i rođaka doslovno je bila koščata i žgoljava koliko god su jeli, a nisu se bavili nikakvim sportom(!). Nikad nisam shvaćala zašto su oni tako (na)građeni. Naravno da nisu sve moje rođakinje mršave, ima i debelih, žderu sve redom, ne bave se sportom, ali: njih nitko ne tjera na dijetu/zdravu prehranu jer nemaju zdravstvenih tegoba i one unatoč višku kila i dalje uživaju u hrani koju vole.



Kaže se da u tzv. zdravoj prehrani treba imati 5 obroka dnevno i svaki bi trebao uključivati voće/povrće…  Hmm, imam nekoliko rođakinja koje imaju 15ak(!) obroka dnevno, od kojih 12ak obroka uključuje: čokoladice, keksiće, bombone, napolitanke, čips,…  - one non stop nešto žvaču; svakih 20ak minuta trpaju u usta slatkiše ili čips, smoki, slane krekere i štapiće, perece, grisine,...! Ali one se smiju tako hraniti: one su koščato-žgoljave i nemaju zdravstvenih problema. Jedna od njih je npr. u trudnoći dobila 7-8 kila koje je onda isprdila, pardon, nije ih isprdila, citirat ću što je odgovorila na pitanje kako se riješila tih 8 kila: "Izdojila sam ih."(!) Ne bavi se ona sportom, nema ravan trbuh, visi joj koža pod pazuhima, ima i strije i celulit, ali je jednostavno koščato-žgoljavo-mršava! 
Jasno je da imam i drugih rođakinja koje imaju slične prehrambene navike kao i ove žgoljave, ali ove druge nisu žgoljave, imaju preko 100 kila (ne sve zajedno, nego svaka pojedinačno) – no liječnici ih ne tjeraju na dijetu jer nemaju zdravstvenih tegoba (tako barem tvrde liječnici i one same). Savjetovali su liječnici svakoj od njih da „skine koju kilu“, ali njima na liječničkim nalazima nigdje(!) ne piše „dijeta“ kao što su meni napisali. 

Kad uzmem u obzir tu genetiku, do siječnja ove godine vjerovala sam da je najveća kazna to što sam pokupila loše gene zbog kojih se debljam. Prevarila sam se. Ove godine dobila sam još veću kaznu. Valjda nije bilo dovoljno što se debljam, iako sam ja tu kaznu odavno prihvatila: ja ću uživati u hrani, pa što mora biti, neka bude. Pisala sam već da sam zadnji put bila na dijeti prije 16 godina i tada sam zaključila da ne želim cijeli život paziti što jedem i prihvatila sam da ću biti debela. U tih 16 godina udebljala sam se 50ak kila, ali na dijetu nisam ni pomišljala. U siječnju ove godine, moja kazna je „proširena“: sada sam kažnjena time da više ne smijem uživati u hrani koju volim - liječnici me „liječe“ dijetom. Pa nisam si ja izabrala loše gene zbog kojih se debljam te sad još moram biti na zdravoj, dijetnoj prehrani kako bih smršavila jer imam zdravstvenih tegoba. Ja ne razumijem zašto sam dvostruko kažnjena.
To je kao ono: iz zla u gore - naslijedila sam gene zbog kojih sam sklona debljanju, a sad još moram na dijetu zbog tih gena koje sam, ni kriva ni dužna, naslijedila. Pa nisam ja kriva što sam naslijedila te gene. Zašto moje koščate sestrične i bratične nisu naslijedile te gene???

Hrpetine ljudi nezdravo se hrane. Neki se ne debljaju od takve hrane pa zato nitko ne očekuje da se zdravo hrane ili da se bave sportom. Naravno, postoje i hrpetine onih koji se debljaju od nezdrave hrane, ali navodno nemaju zdravstvenih problema pa njima na nalazima ne piše "dijeta". 



Svim svojim rođacima, prijateljima, kolegama, poznanicima,… koji non stop žderu sve redom, ne bave se sportom, a uvijek su mršavi, te onima koji sve žderu i debeli su, ali nemaju zdravstvenih tegoba: od srca želim da obole od kojekakvih bolesti pa da i njih liječnici liječe tzv. zdravom dijetnom prehranom. Netko tko ovo čita možda misli da nisam normalna, dobro, imate pravo na svoje mišljenje. Ja polazim od toga da ako je ta zdrava prehrana tako divna i krasna kao što se danas tvrdi, neka se i moja rodbina tako hrani! Zašto da samo ja ispaštam??? U ovih 8 mjeseci imali su prilike vidjeti na kakvoj sam ja zdravoj dijetnoj prehrani: ali nitko od rodbine (ili prijatelja, kolega s posla) nije izrazio želju da promijeni svoje prehrambene navike! Nekima sam kopirala taj svoj plan prehrane jer ih je zanimalo kako izgleda. Ne znam jesu li uopće bacili pogled na to. Čini mi se da su bacili taj papir u smeće! Nitko nije ni pokušao biti na tome. Ni moji ukućani nisu izrazili želju da jedu ovo što ja jedem: od siječnja ove godine ja kuham sama sebi te zdrave gadosti (nemasno, neslano, dijetno, niskokalorično, raženo i sve tzv. zdravo,...) i sama si ih jedem, a mama kuha ukusnu hranu za ostatak obitelji (i ja bih voljela jesti to što oni jedu!!!). Ni članovi obitelji, ni rodbina ni prijatelji, ni kolege,... ne žele biti na zdravoj prehrani jer im se ne sviđa. Razumijem ih: ni meni se ta hrana apsolutno ne sviđa, itekako sam imala prilike uvjeriti se u to zadnjih 8 mjeseci budući da svaki dan jedem te odurne zdrave gadosti. 

Svi vide, da sam smršavila, ali jasno im je kako živim: zdrava hrana je dijetna, neukusna hrana, od toga moraš mršaviti. Jedini način da moja rodbina (prijatelji, kolege) iskusi jedenje te tzv. zdrave hrane je da ih liječnici liječe tom prehranom kao što liječe mene. Zašto bi moje rođakinje, rođaci, kolege, prijatelji,... uživali u ukusnoj hrani koju vole??? Zašto bi oni bili pošteđeni jedenja odurne zdrave hrane??? Zar su oni svete krave??? Neka se i one pate na zdravoj odurnoj hrani kao što se ja patim!!! Ali, neeeeeeeee, liječnici ne sile njihova presveta visočanstva da jedu ta prokleta, zdrava sranja koja ja moram jesti svaki dan. 

Fakat to ne razumijem! Nikako ne mogu shvatiti zašto su oni pošteđeni jedenja zdrave hrane??? Danas je ta zdrava prehrana ionako popularna, moderna, razvikana, trendy,... – pa neka moja rodbina, kolegice, prijatelji,... budu „u trendu“, neka jedu zdrave splačine!!! Neka im se život zgadi (kao što se meni gadi) kad vide tanjur tzv. zdrave (nemasne, neslane, nepržene,...) hrane koju moraju jesti! To im želim iz dna srca i iz dubine duše. 


Sve slike preuzete su s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar