.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 4. kolovoza 2016.

Happy day (day of happiness)




Čitam po „zdravim“ blogovima da neki (ne svi!) blogeri-zdravožderci povremeno imaju „cheat day“. Na taj dan jedu ono  što  ne spada  u zdravožderski način života. Cheat day dolazi od engleske riječi cheat – varati i day – dan. Time zdravožderski blogeri žele poručiti da oni taj dan „varaju“ svoju zdravu prehranu (kojoj su posvetili cijeli svoj život, svoju dušu, svoje tijelo, itd., itd., itd.) – jedući tzv. nezdravu (ukusnu) hranu.


Pisala sam  već više puta da ja svaki tjedan imam jedan dan kad jedem sve one masne, slane, slatke, kalorične, teške, zasitne divote od bijelog brašna i bijelog šećera koje inače ne smijem ni pogledati. Ali meni za taj dan nikako ne odgovara naziv cheat day. Taj dan odavno zovem happy day ili day of happiness: 6 dana u tjednu se patim s onim odurnim, prokletim sranjima u obliku zdrave prehrane, a taj jedan dan sam zaista sretna i zaista uživam jer smijem pojesti ono masno/slano/kalorično/od bijelog brašna, bijelog šećera,… za čim neprestano žudim preostalih 6 dana.  I ne, nemam grižnju savjesti!!! Zašto bih ju imala??? Pa nakon što 6 dana jedem zdrava, odurna sranja – moje je apsolutno pravo da jedan dan jedem sve tzv. nezdravo, ali ukusno!!! Taj jedan dan živim život, ostale dane samo životarim, preživljavam na odurnoj, zdravoj prehrani. Zašto onda da taj dan zovem cheat day? Ja nemam dojam da nekoga/nešto varam. A ako personificiramo zdravu prehranu (tj. damo joj ljudske osobine) – pa se ona jadnička osjeća prevareno na dan kad ja imam happy day – baš me boli briga!!! Nema šanse da odurna, prokleta, zdrava hrana i ja imamo „monogaman“ odnos!!!



Naravno, poseban slučaj su oni zdravožderi koji nikad nemaju cheat day (barem tako tvrde). Oni inzistiraju na tome da je njima zdrava prehrana divna i krasna te apsolutno nikad ne osjećaju potrebu da pojedu nešto ukusno, tj. nezdravo. Oni iz sata u sat, iz dana u dan, iz tjedna u tjedan iz mjeseca u mjesec iz godine u godinu, iz stoljeća u stoljeće – jedu isključivo, jedino i samo zdravu hranu. Nimalo ne pretjerujem s ovim „iz stoljeća u stoljeće“: danas je zdrava prehrana popularna jer -  oni koji se zdravo hrane, navodno nikad ni od čega ne obolijevaju i živjet će barem sto, pardon, to je malo; barem tisuću godina.

Jel´da?

Sve slike preuzete su s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar