.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 27. siječnja 2024.

Kako nešto može biti preslatko?

 

Spomenula sam već da me uvijek zgrozi kad mi posluže te neslatke kolače kakvi su danas moderni. Najbolje mi je kad se ljudi busaju u prsa kako su oni smanjili količinu šećera u receptu jer je kolač inače presladak (WTF?). Umjesto da se, kako se ono kaže pokriju ušima i šute, oni se još hvale(!). A jebo ih glupe.

Ok, da, dobro, znam: to je individualno. Ali, fakat ne mogu shvatiti kako nešto može biti preslatko. Ja najnormalnije napravim kolač prema receptu i ne smanjujem količinu šećera i meni je kolač normalno sladak (ne osjećam nužno potrebu da povećam količinu šećera (iako se nekad i to dogodi!), ali definitivno ne osjećam potrebu da smanjim količinu šećera). Još nikad nisam ni u jednom kolaču smanjivala količinu šećera. 

Ovakvi komentari me uvijek zabezeknu.

 


U tom receptu u biskvit ide 12 jušnih žlica šećera, a u kremu 22 jušne žlice šećera. Ja to najnormalnije jedem i ne shvaćam zašto ljudi smanjuju količinu šećera. Ok, tu je problematično ovo sa žlicama, em su jušne žlice iz raznih setova različitih veličina, em netko grabi „žlicu punu na vrh“, a netko „ravnu“. U ovom receptu čak piše da treba grabiti ravne žlice, znači ne na vrh pune, priznajem da se ja ne držim te upute.

Našla sam na stranici objašnjenje što se smatra „ravnom jušnom žlicom“, a što  „na vrh punom žlicom“. To objašnjenje se kosi s mojom logikom, ali dobro. 

Ovo je prema podacima na toj stranici: ravna žlica 



Ovo je prema toj stranici: vrhom/na vrh puna žlica


Moram priznati da je moja jušna žlica kad je na vrh puna, još punija, nego ova na slici, ja zagrabim tako da je to zapravo „cijelo brdo“ na žlici. Meni u tim objašnjenjima, ova koju zovu na vrh puna izgleda kao ravna žlica. A ova, koja je njima „ravna“, meni izgleda kao „pola jušne žlice“ šećera.

Ja očito stavim još više šećera, nego se u receptu navodi, budući da grabim na vrh pune žlice, a ne ravne. I nije mi preslatko. I nemam potrebu da smanjujem količinu šećera. 

A ona persona iz komentara, kaže da je "u cijeli kolač dosta 10 do 12 žlica šećera". Ajme, ja ne znam kako netko može jesti tako neslatke kolače. 


Slike žlica su sa stranice https://www.recepti.covermagazin.com/?p=26476


Nema komentara:

Objavi komentar