.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 26. siječnja 2024.

Milijuni za (ne)mršavljenje 2

 

Pisala sam prije par mjeseci da sam na netu vidjela članak o onoj nekoj glumici koja je cendrala da njoj sirotoj, za vrijeme snimanja nekakvog filma nisu dali da bude na dijeti jer joj je u ugovoru pisalo da ne smije smršaviti. A ona jadna je toliko žarko željela gladovati, krepavati od gladi i mrcvariti se vježbanjem.

Naknadno (valjda kad je snimanje filma završilo), ipak jest bila na nekoj dijeti i u konačnici je smršavjela.

Saga se nastavlja.

Neki dan, naletjela sam na tekst u kojem ta ista glumica sad kaže da se opet udebljala 14 kila.

Hmmm. Zadnji put je ugovor bio kriv što ona jadna nije smjela biti na dijeti. Ali, sad nije spominjala da joj je netko branio da bude na dijeti. Pa zašto onda sad nije bila na dijeti, nego se zdebljala???

Nešto laprda u tom članku da se udebljala jer je pod stresom.

Aha.

A zadnji put kad je bila na dijeti i kad je smršavjela, onda nije bila pod stresom?

Vau, famozni su mi ljudi koji nekad jesu, a nekad nisu pod stresom. Pa onda, kad nisu pod stresom, onda mogu biti na dijeti. A kad jesu pod stresom, onda ne mogu.

Ja sam stalno pod stresom zbog svih sranja u životu.

Očito zato nikad ne mogu biti na dijeti.


Nema komentara:

Objavi komentar