.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 20. kolovoza 2022.

Moje mršave rođakinje za stolom

Sjećam se kad sam prije par godina, gledala film  Cura na zadatku, nikako mi nije bila jasna ova scena. 



U toj sceni Sandra Bulock pokušava odglumiti nedamsko ponašanje za stolom. I ona je to učinila na način da je ugurala jedan(!) odrezani komad mesa u usta, i onda žvakala otvorenih usta i mljackala i pričala. I to je to. Slažem se da to nije kulturno, nije damski itd. Ali, kad vidim kako moje rođakinje jedu… ajme. U usporedbi s njima, u toj sceni je Bulockica još barem donekle i pristojna; uopće nije dobro to odglumila. Meni ona nije ništa posebno, ali često se može čuti kako ju svi hvale, kako je super glumica, profesionalka... Za snimanje ove scene se očito uopće nije pripremila; ona je mala beba u usporedbi s mojim rođakinjama. 

Moje rođakinje uguraju odjednom tri takva komada mesa u usta i uz to još barem pola šnite kruha – i onda, da baš i hoće, ne mogu zatvoriti usta jer su toliko hrane nagurale, da jednostavno nije fizički moguće zatvoriti usta. Naravno da mljackaju, a pričati ni ne mogu jer su im usta skroz puna hrane. Ne samo da kapljice lete na sve strane dok one jedu, nego doslovno komadi hrane lete na sve strane, ali one se time ne zabrinjavaju. Obrazi im izgledaju kao da su ih napuhnule, kod Bulokice to tako ne izgleda jer u ustima ima samo jedan komadić mesa. Pokušala sam na internetu naći sliku za to, kako moje rođakinje izgledaju dok jedu, ali nisam našla takvu sliku. Istini za volju, imam ja njihove slike u mobitelu i na dvd-u (snimku kako jedu na svadbi), ali da ne bi bilo da sam stavila njihove slike na Internet bez njihovog znanja, suzdržat ću se. Ali evo za usporedbu, kako to izgleda kad moje rođakinje jedu...


A ova slika kao da prikazuje moju rođakinju usred jela (npr. na svadbi), kad je skužila da ju netko fotografira pa je, reda radi, na sekundu prestala trpati u usta...

   link

Pritom je meni fascinantna jedna stvar: sve te moje rođakinje su mršave. Jednostavno ne razumijem zašto one nisu debele.

Ja se nikad tijekom jela ne ponašam kao moje rođakinje ili Bulokica u tom filmu. Moja mama je uvijek inzistirala na lijepom ponašanju i ja nisam smjela nikad tako trpati hranu u usta. Moja mama je očekivala da se ponašam „kao dama“. I da, ja jesam debela, ali ne ponašam se nepristojno dok jedem. A čim me netko vidi kako jedem, odmah ima potrebu prokomentirati: gle ovu debelu kako trpa u sebe. Kad moje mršave rođakinje odjednom utrpaju 3 komada mesa i barem pola  šnite kruha u usta – i onda uopće ne mogu zatvoriti usta – nitko nema potrebu komentirati: gle ove mršave kako trpaju u sebe. 

Koliko sam vidjela, mame tih rođakinje nisu nikad inzistirale na pristojnom ponašanju za stolom. Zato moje rođakinje smiju tako trpati hranu u usta. Baš me zanima, bi li im njihove mame nešto rekle, da su debele? Meni je mama uvijek prigovarala (i prigovara i danas) jer sam debela. 

Kao što sam već rekla, ja sam uvijek lijepo i pristojno (damski) jela,  no bila sam (i jesam) debela. Najbolji su mi oni dobronamjerni savjeti da treba jesti polako i dobro prožvakati hranu – jer se na taj način pridonosi probavljanju hrane, a samim time se pospješuje i mršavljenje itd. A zašto onda moje rođakinje natrpavaju puna usta hrane, jedva da ju prožvaču i – mršave su??? 

Očito nije točno da treba polako jesti i dobro prožvakati hranu. 

Prema vlastitom priznanju, te rođakinje pojedu i po 4000 kalorija dnevno. I uvijek su mršave. Ok, nisu one utegnute, nemaju ravan trbuh, ali su jednostavno koščato-oglodano-ispijeno mršave. 

Baš me zanima, da te moje rođakinje dođu na ideju da jedu zdravu hranu i to maksimalno 2000 kalorija dnevno i da počnu vježbati npr. 3 puta tjedno – bi li one umrle od neuhranjenosti? To me zanima zato što se one sad, dok ne vježbaju, a jedu nezdravo i to preko 4000 kalorija dnevno – ne debljaju jer imaju dobar metabolizam. A da vježbaju i jedu samo 2000 kalorija dnevno – vježbanjem bi potrošile još više kalorija. Zar onda ne bi izgledale kao zatvorenici u koncentracijskim logorima? Ne sprdam se s koncentracijskom logorima, ali ne znam s čime da usporedim to, kako bi moje rođakinje izgledale da se zdravo hrane i vježbaju. 

One bi onda stvarno na cesti padale u nesvijest od gladi. Još bi na kraju fakat  ispalo da su jadne neuhranjene. Baš si zamišljam scenu na „hitnoj“: skupe neku tu moju rođakinju jer se srušila na cesti i onda se ona jadna jada doktoru: jela sam 4000 kalorija dnevno i nisam vježbala i uvijek sam bila mršava. A sad jedem samo pišljivih 2000 kalorija dnevno i još 3 puta tjedno vježbam po sat vremena i padam u nesvijest od neuhranjenosti.


Filmići i slika su s interneta. 


Nema komentara:

Objavi komentar