.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 6. kolovoza 2022.

Lijenost i nepodnošenje vrućine kao posljedica mršavljenja i zdravožderstva

Prije par dana razgovaram s rođakinjom o kuhanju i sl. I kaže ona: nije sad vrijeme za kuhati grah, ko bi satima stajao u kuhinji, vruće je.

Ja sam krajem srpnja kuhala grah i pisala sam o tome

Ta rođakinja je mršavo-koščato-oglodana.

Meni je fascinatno kako vi svi mršavi zdravožderi ne možete, jadni, tijekom ljeta satima biti za štednjakom jer vam je vruće. 

Očigledno zdravožderstvo i mršavljenje za posljedicu ima  lijenost i nekakvu nemogućnost podnošenja vrućina. 

Ja sam debela i nisam lijena i mogu sate i sate provoditi kuhajući i pekući za štednjakom (pisala sam već da nemam klimu). Da, vruće je. Ali ljeto je, meni je to normalno. 


Nema komentara:

Objavi komentar