.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 24. srpnja 2022.

Kuhanje za one s klimom

Opet malo nebuloza o ljetnoj prehrani koje u ovo vrijeme susrećemo u medijima…







U redu, jasno mi je da ja nisam ciljna publika tog teksta. Tekst je namijenjen onima koji imaju klimu: oni moraju nešto na brzinu pripremiti za jelo da bi im ostalo dovoljno vremena - za provođenje tog vremena pod klimom.

Ja klimu nemam, dakle meni se ne žuri da brzo nešto pripremim, ja mogu kuhati i po nekoliko sati dnevno. Jučer sam kuhala grah. Da, bilo je vruće, ali ja sam svejedno gladna. Već sam pisala o  tome da meni vrućina ne stvara osjećaj sitosti (ovdje). A kako nisam na dijeti, mogu si pripremati hranu koju volim. I zato sam jučer kuhala grah, i nije mi smetalo što je vani 38°C (unutra je bilo i više, baš si razmišljam da moram naći nekakav termometar da ga stavim u kuhinju, baš me zanima kolika je temperatura). Obožavam grah i baš sam ga se zaželjela. 


Fotografije su moje. 



Nema komentara:

Objavi komentar