.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 17. srpnja 2022.

"Mi"

 


Ok, da, znam, svako ljeto, već godinama, ovakvi tekstovi (oćeš online, oćeš u papirnatim izdanjima) su najnormalnije pojava. Kako mene živcira to generaliziranje! U ovom tekstu koji sam uokvirila piše: „KAD POČNU VRUĆINE, JEDEMO LAGANIJU HRANU, A NAJBOLJI SU IZBOR – SALATE.“

Ja crkavam od znatiželje da saznam tko su ti koji su uključeni u ovaj oblik glagola „jedemo“. Glagol je očito u 1. osobi množini, iliti: mi (jedemo). A tko su ti „mi“???

Ja recimo, apsolutno ne spadam u tu skupinu. Ja volim tešku, masnu, začinjenu, nezdravu… hranu. Ja ljeti nemam potrebu jesti te lagane gadarije. Ok, to jedem kad sam na dijeti, ali ovo ljeto: JA NISAM NA DIJETI!!!

Radije ću crknut nego pojest nešto lagano, zdraaaaavo, itd. A pogotovo me ne privlače salate. Ok, može Francuska salata ili Salata od tjestenine (bez povrća!!!) i sl.

Meni je stvarno misterij tko su ti „mi“ koji ljeti počnu jesti laganiju hranu. Je li to novinar koji je naškrabao taj tekst? Uredništvo? Redakcija? Vlasnik tog nekog medija, časopisa, ili što već? Evo, ja fakat, ali stvarno, zaista i uistinu crkavam od znatiželje da saznam tko su to „mi“. Kako rekoh, ja tu ne spadam. Ok, jasno je meni da od takve hrane moraš biti mršav i to sve skupa. Ali kako netko smisli takvu konstrukciju: „kad počnu vrućine, jedemo laganiju hranu“. Što ta osoba misli, čiji je ona glasnogovornik, koga je utrpala u to „mi jedemo“???

Mi to ne jedemo. Ja pod ovo sad „mi“ ubrajam cijelu svoju užu i širu rodbinu, poznanike i prijatelje. Ja fakat nisam nikad primijetila da se ljeti drugačije hranimo, OSIM: naravno, žena koje su na dijeti (u mojoj obitelji takve su rijetkost!).  

Ok, znam da ne smijem zamjerati ljudima koji to pišu, nisu oni jadni krivi što su bolesni, ali ti časopisi imaju tamo nekakva Uredništva, Redakcije, neke odgovorne osobe(???), zašto nitko ne spriječi objavu takvih gluposti?


Slika je moja. 


Nema komentara:

Objavi komentar