.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

ponedjeljak, 20. travnja 2020.

Kaj zdravožderstvo ne štiti od korone???



Kad je počelo to sve s koronom, po medijima se postavljalo pitanje treba li otkriti identitet umrlih. Ja smatram da ne treba. Ono što mene zanima je: kilaža, visina i spol umrlih od korona virusa. 

Uvijek se navodi da su debeli ljudi skloni kojekakvim bolestima itd. Pa kad su mene, dok sam bila dijete, druga djeca maltretirala, vrijeđala i ponižavala zbog kilaže – oni su zapravo bili zabrinuti za moje zdravlje. Isto tako, kad odrasli nekoga vrijeđaju, maltretiraju i ponižavaju zbog debljine – oni se zapravo zdušno brinu za zdravlje te osobe. Da, da...

Dobro. Mene zaista  zanima zar stvarno od korone obolijevaju (većinom) debeli ljudi. Zato me zanima težina, a uz to visina i spol. Visina i spol me zanima zato jer nije isto je li preminula osoba od 80 kila žena koja je visoka 150 cm  ili je to muškarac visok 2 metra.

Onda sam prošli tjedan u 24 sata pročitala ovaj članak.


Dakle, pretili muškarci (u Britaniji?) obolijevaju od korone. A pretile žene?
Što je s ostatkom svijeta?



Onda sam neki dan našla ovaj članak.


Dakle, ta nepušeća i nepijuća, valjda i nedrogirajuća(?) veganka-zdravožderka koja se sportom bavi 5(!) puta tjedno: zarazila se i razboljela od korone i oporavljala se 22 dana.
Znam, da, znam, potpuno mi je jasno što će većina vas reći: razboljela se zato što je veganka, to nije zdravo.

Pisala sam već o tome da mi je fascinantno kako vegani i vegetarijanci svoju prehranu smatraju najkrasnijom, paleovci i LCHFovci svoju prehranu smatraju najkrasnijom, RAWci svoju prehranu smatraju najkrasnijom, zdravožderi koji umjereno jedu sve (osim bijelog brašna, tjestenine, masne hrane itd.) svoju prehranu smatraju najkrasnijom… a sve oni sve druge načine prehrane popljuju.

Ja nisam kompetentna da prosudim jel se ta zdravožderka razboljela jer je veganka.

Meni je nevjerojatno ovo da ona vježba 5 puta tjedno. Ajme. Ja proteklih 20 godina nisam sveukupno toliko vježbala. Ma više od 20 godina! Ne znam kad sam zadnji put uopće vježbala. Ja ne volim vježbati, ja ne volim nikakav sport – i ja se time jednostavno ne bavim.

Budući da ta žena ima 45 godina, vjerojatno će neki reći da se razboljela jer je stara: danas se osobu od 45 godina života smatra prastarom - a stalno slušamo kako stariji češće obolijevaju od korone
Ni za to nisam kompetentna.

A zaista mi je interesantno kako se ta zdravožderka razboljela. Pa takvi vječito po svojim blogovima, facebook-profilima… trjkeljaju kako se oni zdravo hrane, kako je njima sve suuuuuuuuuper, kako se oni ne razbolijevaju, kako će oni duuuuuugo živjeti. Kaj zdravožderstvo ne štiti od korone? Ma nije moguće!

Fakat mi je neshvatljivo to zašto se od mene očekuje da stalno budem na dijeti, pardooooooooooooooooooooooooooooon, na zdravoj prehrani.

Sve ovisi o tome jeste li naslijedili dobre gene. Neki non stop trpaju u sebe ogromne količine onoga što se smatra nezdravim (masno, prženo, jela od bijelog brašna, bijeli šećer…) i non stop su mršavi. Što je najbolje, njima nitko ne govori da se trebaju zdravo hraniti.

Ja sam 16ak godina bila vegetarijanka. Naravno, da većina kaže da sam zato  počela osjećati zdravstvene probleme.
Moja poznanica je veganka. Nikad nije bila vegetarijanka, ona je bila svežder: trpala je u sebe sve nezdravo, bila je uvijek mršava i nije imala zdravstvenih problema. S tog svežderstva je naglo prešla na veganstvo jer je čitala nekakvu literaturu o duhovnosti, povezanosti s prirodom i svašta-nešto…  I sad je već 14ak godina veganka, i dalje je mršava i nema nikakvih zdravstvenih problema. Zašto ona nema zdravstvenih problema? Za mene je veganstvo ekstremnije od vegetarijanstva. Ja ne bih mogla biti vegan. Da, dobro, nitko od mene to ni ne očekuje, od mene se "samo" očekuje da do kraja života patim na dijeti, pardooooooooooooooooon, nikako da zapamtim da to zapravo nije dijeta, nego je to zdrava prehrana.


Slike su moje. 

Nema komentara:

Objavi komentar