.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 1. kolovoza 2019.

Zašto opet zdrava hrana???


Kao što možete pretpostaviti, nisam zadnjih tjedana bila na dijeti, joooj, pardooooooon, na zdravoj prehrani. Al sad opet moram biti na tome. Očekuje se da smršavim. Pun mi je kurac već te dijete. Od 2016. godine non stop se od mene očekuje da budem na dijeti, pardoooooooon na zdravoj prehrani (rekla mi je ona doktorska glupača, tamo negdje u 2016. (pisala sam o tome) da ću do kraja života morati biti na dijeti; ajme). Mogu ja koji mjesec nekako (uz puuuno sredstava za smirenje) izdržati na toj zdravoj prehrani, ali stalno biti na tome, ajme.

Ajme, koja je to jebada. Ne razumijem ljude (tzv. zdravoždere) koji tvrde da im nije problem biti na tome (ili lažu ili su psihički bolesni).

Stvarno mi se gadi ta zdrava hrana. Kako možete to jesti???

Nema komentara:

Objavi komentar