.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 20. prosinca 2017.

To je pakao


Jednostavno ne znam što ću. Ja gladujem na zdravoj hrani od siječnja 2016. otkad me liječnici „liječe“(???) zdravom prehranom. I ok, nisam na tome gladovanju stalno, u komadu, bez prestanka. U više navrata otvoreno sam pisala o tome: ja svaki tjedan imam barem jedan dan kad jedem sve ono što volim, a što su mi liječnici zabranili, a u više navrata imala sam i nekoliko takvih dana za redom, a ovog ljeta (ljeto 2017.) uzela sam si skoro 2 mjeseca godišnjeg odmora od jedenja zdrave hrane kad sam jela samo, jedino i isključivo nezdravu hranu kakvu volim.

Baš zbog toga što ja od siječnja 2016. jedem tu zdravu hranu: znam koliko je odurna. Pisala sam već o tome, ali: sve dalje, sve gore. Nikad nisam voljela zdravu hranu i uvijek mi se gadila. Gadila mi sa i prije godinu dana, al sad, ja više ne znam što ću. To je sve tako prokleto odurno i neukusno. Meni se želudac okreće kad se samo sjetim da je vrijeme obroka i da na repertoaru imam nešto „zdravo“. 

Ne razumijem zdravoždere koji tvrde da im je zdrava hrana ukusna. Neki po blogovima pišu da su oni već godinama na tome i da je to tako suuuuuuuuuuuuuuuuper… Što ima super u tome? Ja to jedem od siječnja 2016. i to je  taaaaaako gadno, ogavno i odurno da ne znam koje bih riječi upotrijebila da opišem koliko se meni to ne sviđa. Kad napišem da je nešto gadno i odurno, imam dojam da te riječi ne dočaravaju dovoljno jasno koliko je meni ta zdrava hrana užasna. Znam da su ukusi različiti. Ali tvrditi da ti je zdrava hrana ukusna – to jednostavno nije normalno.

Dakle, kako sam već rekla i pisala, gadila se meni zdrava hrana i prije godinu dana – ali onda sam nekako lakše izlazila na kraj s tim, al sad… to je prestrašno. Ne razumijem kako bi se itko mogao naviknuti na taj odurni, ogavni okus zdrave hrane. To niti je masno, niti je prženo, niti je slatko,… Sve je kuhano na vodi/pari ili osušeno bez masnoće u pećnici,… A koliko mi se tek gadi sirovo voće i povrće! Pisala sam da sam pila one sokiće, više ih vidjeti ne mogu! A tek ono sve puno/cijelozrnato/integralno… - od toga mi se bljuje.

Ja zaista ne razumijem kako zdravožderi godinama žive na tome. Ok, mogu ja shvatiti da njih liječnici sile na to. Al većina zdravoždera tvrdi da su oni na tome dobrovoljno i da im je sve u životu super zbog zdrave prehrane.

Ja se očito ne mogu s takvima uspoređivati jer ja na tome nisam dobrovoljno i od siječnja 2016. ja nikako da uvidim sve te siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilne divote, krasote i prednosti zdrave hrane


Nema komentara:

Objavi komentar