.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 16. prosinca 2017.

Što su oni to tako famozno učinili???

Vidim da su oni nekakvi „na vagi“ pri kraju – a ja nisam uspjela pogledati nijednu epizodu toga. Vidim da tim ljudima koji su bili tamo i mršavjeli – non stop pjevaju hvalospjeve, ko da su otkrili lijek protiv raka. Zašto je to što su oni bili „na televiziji“ i mršavjeli tako velika stvar?  Ja nisam bila „na televiziji“ (niti to želim!), ali gladujem već više 19 mjeseci jer me liječnici „liječe“(?) odurnom zdravom dijetnom prehranom. Do sada sam smršavila 40ak kila – jel sam ja zaslužila hvalospjeve? Ok, oni su smršavili i više od mene u puuuno kraćem roku. Na znam koliko je ta emisija trajala. 3-4 mjeseca?  Ok, ja nisam smršavila 40 kila u 3-4 mjeseca, nego u 15ak mjeseci. Dobro, ne mogu se mjeriti s njima. Al fakat ne razumijem zašto se svi iščuđavaju što su oni smršavjeli: kad gladuješ, odričeš se svega što voliš i u čemu uživaš te se svakodnevno mrcvariš vježbajući satima – naravno da mršaviš.

Nema komentara:

Objavi komentar