.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 16. studenoga 2017.

Prije i poslije


Ne razumijem zašto bi mene nečije prije i poslije fotografije trebale motivirati da budem na dijeti ili zdravoj prehrani (svejedno kako to zovete)?
Mene uopće nije briga koliko je netko (koga poznajem ili ne poznajem) kila imao prije, a koliko ih ima sada. Zašto bi to mene trebalo zanimati, ma ne samo zanimati, nego još i motivirati da ja idem na dijetu, zdravu prehranu itd?

WTF???

Vidim da druge ljude to nevjerojatno zanima, a ne shvaćam zašto. Imam dojam da ti ljudi otkrivaju toplu vodu. Oni se toliko iščuđavaju nad tim slikama prije i poslije. Što je u tome fascinantno? Ako si gladovao (svejedno il na dijeti il na zdravoj prehrani), bavio se sportom – onda si smršavio. Nema tu nikakve mudrosti. Zar je vama to takvo otkriće? Meni je uvijek bilo jasno: ako ću gladovati = mršavjet ću. U čemu je stvar? Zar vi zaista niste znali da ako netko gladuje (svejedno jel na dijeti il zdravoj prehrani) – onda smršavi. Zašto vas te slike toliko fasciniraju???
A još mi je više neshvatljivo da neki ljudi zbog takvih slika idu na dijetu i onda kažu da su ih te slike motivirale za dijetu.
WTF????



Mene takve slike ne mogu motivirati na dijetu, zdravu prehranu (kak god se to zvalo). Ja uopće ne mogu naći riječi kojima bih izrazila koliko mene nije briga i koliko me ne zanima koliko je netko kila imao prije, koliko ih ima sada ili koliko će ih imati u budućnosti. Ne zanima me ni koliko sam ja imala kila prije, koliko ih imam sada i koliko ću ih imati u budućnosti. Da, jesam na dijeti (pardoooon zdravoj prehrani) jer me liječnici „liječe“(???) time: njih zanima koliko kila imam i koliko kila ću imati, ali mene to fakat ne interesira.





Kako već rekoh i napisah, mene zaista uopće nije briga koliko tko ima kila i ja nisam imala problema ni sa svojih 114 kila i nisam imala potrebu da ih se riješim. Ja ne znam kako vi razmišljate.

Zar vi, kad vidite manekenu od 180 cm i 50 kila: poželite gladovati i vježbati da bi izgledali ko ona? Ajme. Ja ne znam što sa mnom nije u redu, ali ja to nikad nisam poželjela. Zašto bih ja trebala izgledati ko ona? Odnosno, zašto bih ja uopće trebala poželjeti izgledati ko ona? Meni to nije jasno.





Ona jede tu neku zdravu hranu (ili ne jede ništa; ima i takvih, eventualno pije šejkove za mršavljenje i sl. ) i privodi svaki dan par sati u teretani, sportskom klubu il gdje već. Ja si nikad nisam poželjela takav život. Zašto, kako, na koji način(???) bi mene fotka mršave manekenke trebala motivirati da ja poželim živjeti kao ona? Ok, manekenke su obično bogate: al da se ja odreknem ukusne hrane koju volim, tj. da ja gladujem i mrcvarim se sportom zbog novaca??? Ajme, ja sad ne znam što da uopće napišem, ne znam riječima objasniti kolika je to za mene nebuloza. Zar vi stvarno svi vjerujete da ćete živjeti kao bogate manekenke/manekeni, glumice, pjevačice... ako smršavite???

Očito ljudska glupst nema kraja. 


Slike su preuzete s interneta.  

Nema komentara:

Objavi komentar