.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 11. srpnja 2017.

Skoro pa bezmesno guštanje u voljenoj (tzv. nezdravoj) hrani


I dalje uživam u ukusnoj hrani jer sam na odmoru od jedenja zdrave hrane.




Najviše mi se sviđa što praktički ne jedem meso ni ribu! Da, zadnjih mjesec dana, otkad sam na odmoru od jedenja zdrave hrane – samo dva puta jela sam meso (o tome malo kasnije), a ribu nisam jela uopće (ove godine jela sam ju jednom).

Prije nego su me liječnici u siječnju 2016. počeli „liječiti“(???) zdravom dijetnom prehranom, ja 17 godina nisam jela meso ni ribu. A ona dijeta na koju su me stavili, naravno, uključuje meso/ribu i to praktički dva puta dnevno: i za ručak i za večeru.

Ajme, 17 godina nisam jela ni ribu ni meso i ja se nikako nisam uspjela naviknuti da skoro svaki dan jedem to dva puta dnevno. E da, pisala sam već više puta, da sam tijekom 16 mjeseci (dok se me liječili zdravom hranom) 6 dana u tjednu jela to sve zdravo, a jedan dan u tjednu uživala sam u ukusnoj tzv. nezdravoj hrani kakvu obožavam i taj jedan dan nisam jela ni meso ni ribu (u nekoliko navrata nisam samo jedan dan uživala u ukusnoj hrani, nego sam si priuštila nekoliko takvih dana za redom; o tome sam pisala). Ali ostaje činjenica da sam tijekom 16 mjeseci – praktički svaki tjedan 6 dana u tjednu jela  meso i to 2 puta dnevno; ajme, to je bilo preužasno.
I naravno, to meso mora biti nemasno, lagano, kuhano, il pečeno bez masnoće… tj. onakvo kakvo uopće ne volim. Osim toga, upozorili su me i da soja nije zamjena za meso, soju mogu jesti kao prilog mesu.

Tijekom 17 godina dok nisam jela meso - meni to nije bio nikakav problem jer ga ne volim: osim hamburgera, pašteta, hrenovki i salama. Takve stvari volim i to mi je falilo. Možete vi meni objašnjavati da su u npr. hrenovke samljeveni: papci, koža, kosti,  dlake, rogovi,… dobro, ja na to nisam gadiva i meni uopće ne smeta što se to nalazi u hrenovkama – jer su preeeefiiiineeee! Moglo bi se reći da, kad je meso u pitanju, volim samo ono što se smatra totalno nezdravim (spomenuti hamburgeri, paštete, hrenovke, salame). Obožavam skoro sve što spada u junk food!!!

Ribu ne volim nikakvu, nikada i nikako (ni pohanu ni prženu ili ne znam kakvu: kako god bila pripremljena – ima okus po ribi, što se meni apsolutno ne sviđa). I općenito, osjećam neopisivo gađenje na sam spomen ribe.  Smuči mi se kad mi netko kaže da jede npr. srdele i s kostima i s glavom… - sad dok ovo tipkam mene se želudac okreće, trudim se ne zbljuvati se po tastaturi.

U zadnjih mjesec dana (otkad jedem samo i isključivo nezdravu hranu koju obožavam), samo dva puta jela sam meso: kad sam bila u McDonald´su i KFC-u. I to je bilo predobro! U tome mi se meso sviđa jer takvu hranu volim i obožavam.




Spominjala sam svoj plan da uživam u fast food restoranima (u nekima nisam bila 18 godina, a u nekima nisam bila nikad u životu).

Prvo sam guštala u McDonald´su i o tome sam već pisala. Nakon toga, uživala sam u KFC-u, nisam stigla napisati tekst o tome, ali tamo sam jela prefiiini Grander. Neki dan bila sam i u American donatu, ali tamo nisam jela ništa mesno; nego sam si kupila prefini muffin.

Na redu su Burger King i Subway. Kad su fast food restorani u pitanju, nemam problem s jedenjem mesa. Fakat želim jesti tamo! Skupo je, ali vrijedi. No, nisu mi usput pa ih još nisam uspjela obići. Ti restorani nalaze se na drugoj strani grada, a ja živim na selendri i još moram putovati javnim prijevozom - ali nema veze, vrijedi se potruditi i otići u fast food restoran - 16 mjeseci jedenja zdrave hrane uvjerilo me u to.

Slika preuzeta s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar