.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 29. travnja 2016.

Smuti

Muka mi je kad mi netko spomene te kojekakve sokiće, ups, joooooooooooooooj pardoooooooon, ispričavam se: to nisu sokići to su smoothie-ji (il´kak se to već piše). Jel´ da, kad kažeš smoothee (i još to napišeš tako na engleskom) onda to valjda zvuči  ukusnije nego kad kažeš sokić.
Sokić (joj dobro, dobro: smoothie) je nekakvo izmiksano (sirovo) voće/povrće, može i nekakvo sjemenje i nekakva tekućina. I onda neki ljudi tvrde da kad naliju taj sokić u sebe – to je cjelokupni obrok il´ međuobrok. To su opet oni neki ljudi s drugačijim mentalnim sklopom – koji su siti od 2 deci sokića!? To nisam ja! Probala sam!



Najgora je stvar što u te sokiće u pravilu ne ide ništa slatko. Eventualno se trpa med (koji mi se ionako gadi) ili suho voće (koje mi se također gadi, a kad ga i stavim u sokić, nemam dojam da je slađi, koliko kila suhog voća bih trebala staviti da bi taj jedan sokić bio iole sladak???).
To je nešto preužasno! To ima taaaaaaaaaaaaako oduran okus da ne mogu naći riječi kojima bih to opisala. Kad gledam te ljude koji (dobrovoljno?) to nalijevaju u sebe, mislim si: „To se zove snaga volje!“.  Skidam kapu! Stvarno treba imati volje da naliješ taj odurni sokić u sebe i da ga doživiš kao međuobrok! Još kad bi se barem stavila koja jušna žlica šećera! (naravno, bijelog šećera, ona smeđa muskovado sranja i slične pizdarije mi se gade – probala sam ih!, a kako je tek to odurno sranje skupo!!!).



No, blago vama koji tvrdite da vas ti sokići zasite, nije čudo da ste mršavi, od tih sokića se ne možete zdebljati (pogotovo ako vam je samo taj sokić - obrok/međuobrok). Ali ne volimo svi zdravu prehranu, ima nas kojima se takva prehrana gadi i nismo na toj tzv. zdravoj, dijetnoj prehrani dobrovoljno (nego nas liječnici liječe dijetom) i mi nismo u stanju lagati sami sebi da su ti sokići fini ili zasitni.


Nema komentara:

Objavi komentar