.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 24. travnja 2016.

Liječenje izgladnjivanjem

Dok sam po internetu  tražila zanimljive slike vezane uz prehranu, našla sam ovu sličicu:



U mojem grubom prijevodu: Za tri mjeseca zahvaljivat ćeš samoj sebi.
Može se to odnositi na bilo što, ali u ovom kontekstu odnosi se na 3 mjeseca provedena na dijeti.

Mene liječnici drže na dijeti već više od tri mjeseca.
Na čemu bih ja sad trebala biti zahvalna sebi???


Dijeta nije bila moja ideja niti sam ja ikad više u životu planirala ići na dijetu (pisala sam već o tome). Pod liječničkim sam nadzorom  i moram biti na dijeti jer me ne žele liječiti lijekovima.


Ne, nisam zahvalna liječnicima što me preko tri mjeseca izgladnjuju tom zdravom dijetnom  prehranom!!!

Smršavila sam 15ak kila, ali to nije bio moj izbor! Ja to nisam tražila, a nije mi nikakvo čudo što jesam smršavjela: pa tko ne bi smršavio gladujući na zdravoj dijetnoj prehrani!!!
Ne osjećam se ništa bolje. Većina ljudi obično sere npr. „kad smršavim samo 5 kg, ja odmah osjećam poboljšanje, osjećam se poletno, nisam umorna…“ i slične pizdarije.  Ja se svaki dan osjećam gladno i iscrpljeno od te zdrave dijetne prehrane, non stop sam umorna. Nikad nisam razumjela tvrdnje da se debeli ljudi osjećaju umorno i da su općenito ljudi umorni nakon teške hrane: ja se nikad nisam osjećala umorno (ok, ako sam 3 noći za redom morala probdjeti da napravim nešto za posao – onda sam bila umorna, al´ smatram da to nije imalo veze s kilama; oni koji su mršavi i 3 noći za redom probdiju  zbog posla – zar oni nisu umorni???). 

Uvijek sam jela tešku i masnu hranu u nisam nikad osjećala umor poslije ručka i nikad, ali zaista nikad, ali baš nikad: ja nisam spavala poslije ručka! To mi je pogotovo išlo na živce na moru: poslije ručka ja sam htjela da idemo na plažu i sl., al´ svi su išli spavati, čak i ovi koji su se zdravo hranili i pasli nezačinjene salatice – pa od čega se njima spavalo kad svi tvrde da je zdrava prehrana divna i krasna??? Pretpostavljam da su bili toliko pospani i umorni baš od tih jadničkih, majušnih, nezačinjenih salatica, jer se ja sad tako osjećam od zdrave dijetne prehrane. Nikad nisam bila ovako umorna: pa tko može cijeli dan živjeti na zdravoj prehrani koja se još k tome sastoji od majušnih porcijica??? Ja se definitivno ne osjećam poletno i sad sam zaista stalno umorna, uopće nemam energije. Ne mogu ni zamisliti da bih uspjela probdjeti 3 noći ovako izgladnjela i umorna.


Da objasnim ovo o salaticama, kad kažem malena salatica ne mislim na salatu koja doslovno sadrži samo par listića zelenjave. Salatom se smatra svašta, pa tako postoje: salate od tjestenine, riže, žitarica, uz dodatak kojekakvog mesa ili ribe, raznih sireva i svih mogućih vrsta povrća (krumpir, grašak, grah, kukuruz,...). A upravo takve salate su danas popularne i brste ih svi ti koji trkeljaju  da je zdrava prehrana ukusna. Dakle te salatice ne sadrže samo par listića zelena salatice, sadrže  one više sastojaka, ali to je sve totalno nemasno, neslano, nezačinjeno,… a  porcije su zaista majušne. 


Fakat ne razumijem zašto bih ja sad trebala nekome na nečemu biti zahvalna. Natjerali su me na dijetu na kojoj ne želim biti. Točno je da sam smršavjela – ali nisam ja to htjela. I da, sad ima par kila manje, odjeća mi je malko prevelika, pretpostavljam da bih sad trebala kupiti nešto nove obleke. Zašto?
Mene moda nikad nije zanimala niti ju pratim. I nemam nikakvu namjeru početi pratiti modu i kupovati nove krpe. Uostalom niti imam novaca za to. Ja sam bila zadovoljna svojim izgledom (i svim kilama koje sam imala) pa mi manjak kila ništa ne znači. Znam da bi se druge žene raspametile zbog 15ak kila manje i odmah otrčale u shopping. Ja nisam kupila nikakvu novu odjeću niti to imam u planu, nosim ovu pomalo šlampavu, probušila sam rupe na remenu i to je to.

Famozno mi je to da kad netko smršavi, onda se jednostavno mora početi „ljepše“ oblačiti. Pisala sam već da sam zadnji put bila na dijeti na završetku srednje škole i onda sam zaista bila znatno smršavjela jer nisam željela biti najdeblja u razredu. Bila sam kupila nešto  nove odjeće, ali  zadržala sam svoj stari način odijevanja jer meni se sviđao. Nikad nisam pratila modu i nije me zanimalo što je moderno, ja sam kupovala što se meni sviđa. Al´ stalno sam slušala komentare da bih se sad (kad sam smršavjela) trebala oblačiti ovako ili onako i pratiti modu. Zašto?

Nitko mi nije znao objasniti zašto bih ja to trebala. To je valjda ono: zato što sve druge žene tako rade. Da, ako one skoče s mosta ili kroz prozor, moram i ja!? Nisam vam ja tip za ta kolektivna samoubojstva.

Nakon što sam smršavjela u srednjoj školi, patila sam se s održavanjem težine, brzo sam se ponovno udebljala i tada sam donijela odluku da nikad više neću biti na dijeti. I držala sam se toga više od 15 godina – dok me sada liječnici protiv moje volje nisu stavili na zdravu dijetnu prehranu.


Fakat mi je van pameti da nekome budem zahvalna što me protiv moje volje izgladnjuje zdravom dijetnom prehranom!

Sve slike preuzete su s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar