.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 5. studenoga 2021.

Porodiljni nerad

 

Slušam ovo o povećanju porodiljnih naknada i ne vjerujem.

Znači, kolegica koja se pokupi na porodiljni, sjediti će doma sa svojom djecom, i tijekom tog porodiljnog, tijekom drugih 6 mjeseci imat će punu, tj. istu plaću kao ja, koju svaki dan na poslu vrijeđaju, maltretiraju, zlostavljaju, psuju… (tamo gdje radim, to je svakodnevica).

Ja fakat ne mogu vjerovat da će ona dobiti isti iznos kao ja!

Meni to nije normalno!

Ja nemam djece, ali da imam djecu i da 6 mjeseci cijele dane sjedim doma na porodiljnom: meni je normalna stvar da onda imam manju plaću, od mojih kolegica koje cijele dane na poslu trpe vrijeđanja, zlostavljanja, maltretiranja… (i onda još uz sve to rintaju i doma).

Fascinantno mi je da su žene oduševljene time.

To se smatra napretkom u 21. stoljeću.

Pa da, idemo vratit žene u zapečak: ne trebaju ići na posao, neka doma  čuvaju djecu, kuhaju, peru… i za to će dobit punu plaću kao da rade u svojoj struci/poslu.

Divota.

Znači, te kolegice koje su na porodiljnom, ne moraju na poslu apsolutno ništa raditi, (naravno, na porodiljnom su), one se bave djecom i kućanskim poslovima i one će dobiti iste novce kao ja, koja se moram na poslu izmrcvarit i trpiti zlostavljanja i onda kad još dođem doma, moram doma rintati. Nemam djece, ali to ne znači da nemam doma posla. Imam stare i bolesne ukućane: oporavak nakon operacije kuka, demencija,... to su samo dva primjera čime se bavim doma nakon što se narintam na poslu. Znam, da, znam, briga za stare ukućane ne zvuči tako romantično kao kad kolegica na porodiljnom guguče da se ona "brine za svoju djecu"; kao da meni novci ne trebaju zato što se brinem za stare i bolesne ukućane. 

Nemojte mi sad početi s onim da su porodiljne naknade male, pa su zato sad povećane. Ok, ako treba povećati porodiljne naknade, onda treba povećati plaće nama koje nismo na porodiljnom i rintamo cijeli dan na poslu gdje nas zlostavljaju, vrijeđaju, maltretiraju… i nakon toga rintamo još i doma. Ako će kolegica tijekom porodiljnog za taj "porodiljni nerad" svaki mjesec dobiti punu plaću od npr. 5000 kn, onda bih ja koja cijele dane rintam na poslu, gdje me vrijeđaju, zlostavljaju i maltretiraju, trebala dobiti barem 8000 kuna plaće.


Nema komentara:

Objavi komentar