.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 4. rujna 2021.

Znači, ima se… (pošast u obliku trgovina zdrave hrane); 2. dio

 

Negdje na webu pročitala sam da bio&bio otvara 3 nove trgovine. Ajme. Očito te trgovine imaju posla, tj. bogatih kupaca koji si to mogu priuštiti.

Meni nikako nije jasno gdje rade ti ljudi koji imaju novaca da kupuju u bio&bio trgovinama.

Nije da me kupovanje te kojekakve bio/eko/svašta-nešto zdrave hrane privlači, ali koliko god godinama rintala, nemam novaca za shopping u bio&bio.

Još sam 2016. pisala o tome da su te kojekakve trgovine zdrave hrana prava pošast, ima ih na svakom ćošku. Ali ovo već sad stvarno nije normalno.

Hoće li mi, molim Vas, netko od Vas koji tamo kupujete, napisati u komentaru kako ste se Vi tako obogatili da možete kupovati u takvim trgovinama?



Nema komentara:

Objavi komentar