.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 29. prosinca 2016.

Sram/strah od vage???

Još malo zdravožderskih nebuloza…
Nedavno sam čitala što je neka žena (zdravožderka) pisala negdje na nekoj hrvatskoj stranici o američkom Weight watchers programu za mršavljenje. Ako vas zanima, surfajte, ja sad neću objašnjavati kako to funkcionira, samo ću prokomentirati jednu tvrdnju osobe koja je pisala o tome. Ljudi koji sudjeluju u tom programu, svaki tjedan važu se jedni pred drugima. Pa ta dotična osoba tvrdi: kad znaš da se moraš vagati pred svim tim ljudima, onda više paziš što jedeš i trudiš se smršaviti te zapravo zato taj Weight watchers program funkcionira, tj. ljudi stvarno mršave.
???
???wtf??? Ja nisam bila na tom programu, dijeti il´ kako god se to zvalo i meni apsolutno nije jasno: zašto bih ja trebala paziti što jedem, ako ću se vagati pred drugima??? Meni to nema veze s mozgom. Zar su ti drugi koji su na toj dijeti meni neki bitan faktor u životu??? Nemojte mi samo reći da bi mene trebalo biti sram zato što, npr. vaga pokaže da sam ja ostala na istoj kilaži (ili se možda udebljala), a svi ostali su smršavili desetke i desetke kilograma? Što mene briga koliko su oni smršavili ili što bi oni mislili o meni ako ja nisam smršavjela. Ja imam svoje razloge zašto nisam ili jesam smršavila i zaista me apsolutno nije briga što netko drugi misli o mojim kilama tj. mojem (ne)mršavljenju. 

Stvarno mi ne idu u glavu izjave i teorije nekih ljudi. Fakat ne razumijem kako bi vaganje pred drugima utjecalo na motiviranost za mršavljenje??? Ako ima takvih ljudi koje je sram vagati se pred drugima, ok, to je njihov problem. Ja takvih problema nikad nisam imala. Pa i u osnovnoj i u srednjoj školi vagali su nas, jedne pred drugima, na početku i kraju školske godine i ja sam uvijek bila među najdebljima.


Jedne pred drugima vagali su nas i na sistematskom pregledu i u osnovnoj i u srednjoj školi (barem je tako bilo za mog školovanja, nemam pojma kako to danas funkcionira, radi li se to još uvijek?). Nemam pojma kako to funkcionira u Americi, zar se oni tijekom školovanja ama baš nikad ne važu (u školi) jedni pred drugima??? Valjda taj američki Weight watchers onda zaista funkcionira na principu srama (straha od vage?) - ako oni fakat nisu navikli vagati se pred drugim ljudima. Iz mene je taj neki „sram“ izbijen još u prvom razredu osnovne škole - vaganje pred drugima mi je postalo normalno. I baš zato ja jednostavno ne razumijem zašto je nekome problem vagati se pred drugima??? Ako imaš viška kila – to na tebi vide i oni koji ne znaju koliko kila imaš. Zar ima ljudi koji misle da izgledaju mršavo (ili mršavije), ako nitko ne zna koliko kila vaga pokazuje kad stanu na nju??? Ajme, za kakve nebulozne izjave su neki ljudi sposobni; trebali bi uključiti mozak prije nego otvore usta ili nešto natipkaju na internetu... 

Slika preuzeta s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar