.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 14. srpnja 2016.

Šuplje fraze o motivaciji i stvaranju zdravih navika



Sigurno ste čuli ovu frazu: When you feel like quitting, think about why you started. U mojem slobodnom prijevodu: Kad od nečega želiš odustati, razmisli zbog čega si počeo s tim.
Da promotrimo stvar s mojeg stajališta: zašto sam ja na odurnoj, dijetnoj, zdravoj prehrani na koje od koje ne samo da želim odustati, nego apsolutno nikad nisam željela ni započeti primjenjivati tu zdravu dijetnu hranu??? E pa ja sam na toj odurnoj, zdravoj, dijetnoj prehrani zato su me liječnici stavili na to. Ne daju mi lijekove nego me liječe gladovanjem! Iako, kao što sam već više puta napisala ovdje: ja ne bih imala apsolutno ama baš ništa da me liječe lijekovima umjesto dijetom!
Znam da ima ljudi koji se dobrovoljno žele liječiti tom danas popularnom zdravom prehranom. Ja vam nisam jedna od tih.
I što sad kad sam razmislila  zašto sam započela s tom odurnom zdravom prehranom???
Da, motivacija bi mi trebala biti činjenica da će se ona prokleta, koščata doktorica derati na mene ako ne smršavim. Aha. Zanimljiva motivacija.





Evo još jednog šupljeg bisera: It takes 21 days. 21 days of healthy eating and working out and it will become a habit. Ili u mojem slobodnom prijevodu: Potreban je 21 dan. Nakon što ćeš 21 dan zdravo se hraniti i vježbati to će ti prijeći u naviku.
Na ovo se zaista trgam od smijeha. Čula sam već (nevezano uz zdravu hranu) da kad se neka radnja (dobra ili loša) ponavlja 21 dan za redom onda ona ljudima prijeđe u naviku. Koje su to nebuloze! U tome nema istine. Ja sam na zdravoj dijetnoj prehrani koja mi se gadi i to se apsolutno nije promijenilo i nije mi ušlo u naviku. Čak mi se dogodi da si razmišljam što ću sutra fino jesti (masno, kalorično, slatko, od bijelog brašna i bijelog šećera,… tj. sve ukusno!) i onda otvorim hladnjak ili kuhinjski ormarić i vidim zdrave splačine – kao da me netko polio hladnom vodom. Dođe mi da se rasplačem kad se sjetim da smijem jesti samo odurnu, zdravu hranu! Meni nakon 6 mjeseci jedenje odurne, zdrave hrane nije prešlo u naviku! Ok, točno je da se meni dogodi da se nagradim jedenjem nečeg ukusnog (masnog, slatkog, kaloričnog…) pa onda ispada da nisam 6 mjeseci u komadu na zdravoj prehrani. To je apsolutno točno!!! Ali, kad su me liječnici stavili na tu zdravu prehranu, prva 44 dana(!!!) - to je više nego duplo od spomenutog 21 dana(!!!): ja sam se apsolutno držala svega propisanog. Dakle, ja sam 44 dana za redom(!!!) jela isključivo, jedino i samo: zdrave, odurne splačine koje mi se gade. Meni jedenje toga definitivno nije prešlo u naviku. Toliko o 21 danu i stvaranju (zdravih) navika.



Sve slike preuzete su s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar