.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 1. srpnja 2020.

Čitanje tekstova i komentiranje



Pišem ovaj tekst već nekoliko mjeseci, i nikako da ga dovršim. Sad ću se potruditi.

Ispod jednog teksta na bloga, neka žena mi je ostavila komentar. Odgovorila sam joj na komentar, ali moram se još jednom osvrnuti na to što je napisala.

Ok, samo vi pišite komentare, ako vas to veseli. Ali, čini mi se da bi bilo zgodno da prije toga pročitate bar neke od mojih tekstova, ili ako ih čitate: trebate uključiti mozak dok ih čitate.  Ja od 2016. pišem kako mi se zdrava hrana gadi, koliko je odurna, koliko pizdim i živčanim što to moram jesti, te koliko mi fali nezdrava hrana kakvu obožavam.  A ta osobica meni napiše da je rješenje mog problema: „… smanji šećer i bijelo brašno i bit ćeš manje živčana. Nećeš se imati razloga čuditi kao buva k svima onima koji vole zdravo.“

A jebote glupu. Ja se od siječnja 2016. (uz pauze!!!), po naredbi liječnika, odričem svega što volim jesti (tj. nezdrave hrane: šećera, brašna, masnog, prženog…) i jedem tu odurnu, prokletu, gadnu, usranu zdravu hranu. I ne , nisam manje živčana, nego svakim danom sve više pizdim i  svakim danom se sve više čudim ljudima koji tvrde da vole zdravu hranu. Koji kurac volite u tome svemu zdravom??????????????????????????????????????????????????????????? Ja pokušavam shvatiti da ta žena i svi ti ljudi koje vole zdravu hranu – oni su jednostavno psihički bolesni. 

I onda je ta osobica još napisala: „Naravno da govorim iz iskustva. Ovo tvoje kad čitam kao da sam ja pisala prije nekog vremena dok sam se "drogirala" šećerima i ugljikohidratima i varala sebe kako volim ukusno papati“.
Što da ja sad njoj napišem na to? Ja se ne drogiram, ja uživam u ukusnoj hrani: šećerim, ugljikohidratima, bijelom brašnu, prženoj hrani… I ja ne varam sebe da volim ukusno papati.

Kako izgleda to „varanje sebe da voliš ukusno papati“? Baš si zamišljam tu osobicu kako ona, ne znam, sjedi, stoji, leži, ili što već i ponavlja sama sebi: ja volim ukusno papati, ja volim ukusno papati,  ja volim ukusno papati – a zapravo se, kako sama kaže, vara da voli ukusno papati jer ona valjda zapravo ne voli ukusnu hranu. Ona je valjda cijeli život žudjela za time da pase svu onu zdraaaavu hranu samo nije toga bila svjesna. 

A dobro, to je njezina stvar, meni je općepoznata činjenica da mi se zdrava hrana istinski gadi. I isto tako, općepoznata mi je činjenica da obožaaavam nezdravu hranu i ne moram se varati da volim ukusno papati. Ja zaista stvarno, istinski i apsolutno volim ukusno papati – tj. jesti sve ono što sadrži bijeli šećer, bijelo brašno, ugljikohidrate, masno, prženo…

Zato, stvarno bi baš bilo fora, da vi koji ostavljate komentare, uključite mozak dok čitate tekstove koje sam napisala. Ili odustanite od pisanja komentara i liječite se na psihijatriji.




Nema komentara:

Objavi komentar