.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 11. lipnja 2019.

Jeste li uspjeli najesti se tih vaših jagoda?


Meni je fakat fascinantno kako ljudi trpaju te jagode u sebe, kao da danima nisu ništa jeli. 

Sjećam se da sam prije 2-3 godine bila kod kolegice. Kupila  je onu plastičnu posudu, tj. mjericu u kojoj je pola kile tih bio/eko/svašta-nešto jagoda. Oprala ih je, očistila i donijela ih je na stol u zdjeli. Ona je to tako trpala u sebe, kao da par dana nije ništa jela. Ok, ne znam jel bila na dijeti, jel joj njezini nisu dali jesti il što, ali meni je to bilo nenormalno, kako je ona to  žderala!

Ja sam (na kolegičino inzistiranje!) pojela jednu jagodu – ustanovila sam da to  (gle čuda!) ima okus, kakav jagode imaju i da ja ne osjećam potrebu da to jedem. A ona je u nešto više od sat vremena (koliko smo sjedile i razgovarale) sama utrpala u sebe tih pola kile jagoda (minus ona jedna jagoda koju sam ja pojela na njezino inzistiranje). Pojela je ama baš sve jagode iz zdjele! 
Ajme. Ja pola kile jagoda nisam sveukupno pojela u zadnjih 10 godina. Meni to nije fino.

Ja sam jela kekse dok smo razgovarale (uz jagode, donijela je na stol i kekse). I ne, nisam pojela cijelu kutiju keksa. Volim kekse, i da, pojedem 5-6 komada. I dobro. Ja to volim i neću se ispričavati zbog toga, koliko god vama svima nenormalno bilo da netko voli kekse više od jagoda. 

Nema komentara:

Objavi komentar