.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 24. siječnja 2019.

Povratak u pakao


Sredinom  kolovoza 2018. u nekom tekstu pisala sam da ću neko vrijeme uživati u nezdravoj hrani kakvu volim, udebljati se 5-10 kila… Otada su prošla više od 4 mjeseca i zaista sam  uživala u ukusnoj (tzv. nezdravoj hrani kakvu volim). 

Ali, svemu lijepom dođe kraj i sad opet moram gladovati na nekakvoj dijeti  (jer to liječnici očekuju od mene – i dalje me liječe dijetom, a ne daju mi lijekove). 




Naravno, liječnici očekuju da ja budem na tzv. zdravoj prehrani, al od toga ništa, meni se ta hrana gadi - o tome sam pisala praktički u svakom svom tekstu tijekomviše 2 godine! Kako moram (prema liječničkoj želji) biti na nekakvoj dijeti, odlučila sam da ću biti na un dijeti.

Nisam se uopće vagala tijekom posljednjih mjeseci dok sam uživala u životu. Nisam se vagala ni sad, kad sam opet na un dijeti. Po odjeći vidim da sam se udebljala oko 25 kg u četiri mjeseca. Meni je to u redu. Kad se sjetim svih onih finoća koje sam pojela, ajme, kako je to bilo dobro - vrijedilo je svake kile. Možete vi misliti što god hoćete, ali ja sam sebi uzela za pravo da uživam u životu i u hrani kakvu volim.

Tako je to u životu, kad nešto voliš i u nečemu uživaš, kažnjen si zbog toga. Tako i ja zbog toga što volim ukusnu hranu, sad „plaćam“ za to gladujući na un dijeti (al un dijeta je definitivno bolja od zdrave prehrane koju liječnici danas nameću).
I dalje mi je famozno da se ljude u 21.stolječu liječi dijetom, jooooooooooooooooooj, pardooooooooooooooooooooooooooon, to se ne zove dijeta, liječnici smatraju da puno bolje zvuči kad se kaže zdrava prehrana. A jebo ih glupe.


Slika je preuzeta s interneta. 

Nema komentara:

Objavi komentar